R30 Forum

خوش آمدید به انجمن تخصصی مدل آرسی, میهمان گرامی وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ توجه ] شرايط و امکانات VIP [ فيلم ] آموزش كار با آرسي تيوب
[ جديد ] بازگشت قوانين خريد و فروش [ مهم ] مديران پرتلاش سال 1394
 
امتیاز موضوع:
  • 36 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
من یک تازه واردم
نویسنده پیام
Hossein
******
VIP Bronze

ارتفاع : سی هزار پا
نام : H
محل سکونت : شیراز
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 692 اعتبار: 3
ارسال: #1
من یک تازه واردم
سلام به دوستداران ماشینهای مدل

امیدوارم من را بعنوان یک تازه وارد به دنیای ماشینهای مدل قبول کنید .

حالا کسی هست که جواب من رو بده ؟:-/;)

چندتایی عکس خودتون و بچه های مدلر توی سایت بزارید .

تشکر
۲۷ / ۱۰ / ۱۳۸۹ -- ۵۴ : ۰۵ عصر
ارسال ها نقل قول
Soheil
***
VIP Bronze

Driver
نام : سهیل
محل سکونت : مشهد
مدل : Savage Xl
راديو : FUTABA
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 116 اعتبار: 34
ارسال: #2
RE: من یک تازه واردم
خوب این اولین پست من هستش!!


در واقع انتخاب یک ماشین به خیلی‌ چیز‌ها بستگی داره !

ماشین‌ها در کل به ۲ کلاس تبدیل میشوند:آنرود(ماشین‌های آسفالت)وآفرود(ماشین‌های خاکی)
این ۲ کلاس خود به چند شاخه تبدیل میشن در کلاس آفرود ماشین‌ها به شاخه‌های مختلف تقسیم میشند از جمله:
استادیوم تراک،باگی،تراگی،تراک،مانستر تراک(شرح هریک رو بعدا توضیح میدم)
هر کدوم از این شاخه‌ها خود به چند سوال دیگه ختم میشن:
بنزینی یا نیترو یا الکتریک؟
انرد یا آفرود؟
و...
اینها یه سری اطلاعات کلی‌ از ماشین‌های آرسی بود که شرح اون هارو بدن توضیح خواهم داد!!
اگر دوستان سالی‌ دارند مطرح کنند!!
۱۰ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۵۳ : ۰۲ عصر
ارسال ها نقل قول
HOOMAN
****
مدیر کل

مدیر کل
نام : هومن ایـــواز
محل سکونت : شیراز
مدل : cessna182-Calmato Sport
راديو : Hitec Sport 2.4
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 3,019 اعتبار: 280
ارسال: #3
RE: من یک تازه واردم
( ۲۷ / ۱۰ / ۱۳۸۹ -- ۴۱ : ۱۰ عصر)Hossein نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
( ۲۷ / ۱۰ / ۱۳۸۹ -- ۱۵ : ۰۶ عصر)HOOMAN نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جناب بستاوند من این بخش رو ایجاد کردم اما هنوز کسانی که در زمینه ماشین مدل فعالیت می کنند وارد سایت نشدند.

خود منم خیلی مشتاقم در این زمینه اطلاعات بیشتری بدست بیارم.@};-

هومن جان سلام

من هم دوست دارم کسانی باشند که در این زمینه فعالیت کنند تا این سایت بیشتر فعال باشه و خود من هم استفاده کنم .@};-:)

فکر میکنم روزهای جمعه توی فرهنگشهر یک پل هوایی هست که درست مقابل پارک محله ای قرار داره توی همون پارک میان .

شما میتونید همونجا اطلاع رسانی کنید .

من اصلا اطلاع نداشتم که بچه های ماشین مدل توی شیراز هم فعال هستند . جمعه ها صبح اونجا جمع می شوند دیگه ؟
۱۰ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۱۹ : ۰۴ عصر
ارسال ها نقل قول
HOOMAN
****
مدیر کل

مدیر کل
نام : هومن ایـــواز
محل سکونت : شیراز
مدل : cessna182-Calmato Sport
راديو : Hitec Sport 2.4
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 3,019 اعتبار: 280
ارسال: #4
RE: من یک تازه واردم
( ۱۰ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۵۳ : ۰۲ عصر)Soheil نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خوب این اولین پست من هستش!!


در واقع انتخاب یک ماشین به خیلی‌ چیز‌ها بستگی داره !

ماشین‌ها در کل به ۲ کلاس تبدیل میشوند:آنرود(ماشین‌های آسفالت)وآفرود(ماشین‌های خاکی)
این ۲ کلاس خود به چند شاخه تبدیل میشن در کلاس آفرود ماشین‌ها به شاخه‌های مختلف تقسیم میشند از جمله:
استادیوم تراک،باگی،تراگی،تراک،مانستر تراک(شرح هریک رو بعدا توضیح میدم)
هر کدوم از این شاخه‌ها خود به چند سوال دیگه ختم میشن:
بنزینی یا نیترو یا الکتریک؟
انرد یا آفرود؟
و...
اینها یه سری اطلاعات کلی‌ از ماشین‌های آرسی بود که شرح اون هارو بدن توضیح خواهم داد!!
اگر دوستان سالی‌ دارند مطرح کنند!!


مرسی سهییل جان .
برای هواپیما مدل اولین قدم کار با نرم افزار شبیه ساز هست.
برای ماشین مدل هم نرم افزار شبیه ساز داریم ؟
۱۰ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۲۰ : ۰۴ عصر
ارسال ها نقل قول
Soheil
***
VIP Bronze

Driver
نام : سهیل
محل سکونت : مشهد
مدل : Savage Xl
راديو : FUTABA
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 116 اعتبار: 34
ارسال: #5
RE: من یک تازه واردم
بله شبیه ساز هست!!ولی‌ چون خطر روندن ماشین نسبت به هواپیما خیلی‌ کمتر معمولا افرادی که ماشین میگیرن با یه ماشین ساده و قیمت مناسب تر شروع می‌کنن و بعد که یکم دستشون راه افتاد با ماشین‌های حرفه ای تر هم کار میکنند!!
در این پست قصد دارم کلاس ماشین هایی رو که بالا گفتم رو در موردشون اطلاعاتی‌ بدم:
اول از همه استادیوم تراک:

استادیوم تراک‌ها در واقع نمونه أای بین تراک‌ها و بوگگی‌ها هستند و توانایی عبور از موانع رو دارن و تا هادی هم قابلیت بشینگ و جمپ رو دارم میباشند!!
نمونه ی یک استادیوم تراک:
شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۰ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۳۲ : ۰۸ عصر، توسط Soheil.)
۱۰ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۲۳ : ۰۸ عصر
ارسال ها نقل قول
hamed_m
***
کاربر سایت

ارتفاع : پنج هزار پا
نام : حامد محزون
محل سکونت : شیراز
مدل : tiger sport 40
راديو : jr dsx7 & hitec
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 76 اعتبار: 10
ارسال: #6
RE: من یک تازه واردم
با سلام خدمت دوستان.من و داداشم تازه یه ماشین خریدیم.موتورش 23 cc بنزینی هست.ما هم تازه واردیم.
راستی موتور بنزینی رو چطوری آب بندی میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟:D
راستی جناب بستاوند میاین مسابقه بدیم؟؟:rolleyes:
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۱۲ : ۱۱ عصر، توسط hamed_m.)
۱۴ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۰۹ : ۱۱ عصر
ارسال ها نقل قول
Soheil
***
VIP Bronze

Driver
نام : سهیل
محل سکونت : مشهد
مدل : Savage Xl
راديو : FUTABA
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 116 اعتبار: 34
ارسال: #7
RE: من یک تازه واردم
( ۱۴ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۰۹ : ۱۱ عصر)hamed_m نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام خدمت دوستان.من و داداشم تازه یه ماشین خریدیم.موتورش 23 cc بنزینی هست.ما هم تازه واردیم.
راستی موتور بنزینی رو چطوری آب بندی میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟:D
راستی جناب بستاوند میاین مسابقه بدیم؟؟:rolleyes:

مدل ماشین چیه؟
۱۵ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۵۴ : ۱۰ صبح
ارسال ها نقل قول
hamed_m
***
کاربر سایت

ارتفاع : پنج هزار پا
نام : حامد محزون
محل سکونت : شیراز
مدل : tiger sport 40
راديو : jr dsx7 & hitec
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 76 اعتبار: 10
ارسال: #8
RE: من یک تازه واردم
xrc هست.
۱۵ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۲۱ : ۰۲ عصر
ارسال ها نقل قول
Soheil
***
VIP Bronze

Driver
نام : سهیل
محل سکونت : مشهد
مدل : Savage Xl
راديو : FUTABA
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 116 اعتبار: 34
ارسال: #9
RE: من یک تازه واردم
برندش چیه و از کجا خریدی؟
۱۵ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۰۳ : ۰۸ عصر
ارسال ها نقل قول
Soheil
***
VIP Bronze

Driver
نام : سهیل
محل سکونت : مشهد
مدل : Savage Xl
راديو : FUTABA
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 116 اعتبار: 34
ارسال: #10
RE: من یک تازه واردم
سلام خدمت دوستان

از اونجایی که دیدم این تاپیک رونق نداره گفتم خودم شروع کنم تا دیگران هم با من همراهی کنند،هدف من از این تاپیک صرفاً برای اطلاعات دادن هستش یعنی* مثلا من یه سری مطلب در مورد این ماشین میگم و بقیه دوستان بعد از من مطلب رو کامل میکنند یا اگر سوالی دارند می*پرسند.

حالا من خودم از ماشین مورد علاقهٔ خودم شروع می*کنم:savage xl

مزیت ها:

ماشینی بسیار محکم در خاک و مناطق ناهموار،عالی* برای بشینگ،قدرت موتور بالا،سیستم تعلیق خوب،ظاهری زیبا،رادیوی ۲.۴(البته در سری*های جدیدی که احتمالا در آینده وارد خواهد شد)،قابلیت حرکت در آسفالت(با تعویز کمک*ها و تایر ها)،صدای اگزوز باحال به دلیل سوختی بودن(نیترو)،سیستم roto start

معایب:

تنظیم سخت موتور به دلیل وجود ۴ پیچ تنظیم(البته برای اوایل کار سخته بعد قلقش دستتون میاد)،شکستگی قطعات پشت لاستیک در موارد محدود(ضربهٔ شدید به لاستیک یا پرش*های بلند)،سوخته گران نسبت به بنزین

این ماشینی که می*خوام معرفی* کنم مال شرکت TRAXXAS آمریکاست. JATO 3.3

مزایا:

اولین چیزی که درمورد جاتو ۳.۳ به چشم می*خورد سرعت و شتاب اولیه اون به لطف موتور ۳.۳cc اون هستش که حداکثر سرعت رو به ۱۱۰+ کیلومتر میروسنه این یعنی* این ماشین در حدکثر باز دهی* DOdge viper 2010رو میگیره(۰ تا ۱۰۰=۵.۴س).

دومین چیز اینکه این ماشین باگی هستش و میتونه در مسیر*های خاکی و آسفالت حرکت کنه و قابلیت*های جامپ نسبتا خوبی* داره و با تعویض تایر*ها و فنر*ها قابلیتش بالاتر میره

مورد بعدی اینکه این ماشین سوختش نیتروست و صدای موتورش هم واقعا باحاله که این خودش یه قابلیت هستش.

این ماشین با رادیو ۲.۴ عرضه می*شه و در جعبش همهٔ لوازم رو برای راه اندازی داره و نیازی به خرید مجدد نیست

یه چیز جالب هم در مورد ماشین اینکه هروقت گاز رو نسبتا پر کنید و یکم فرمون بعدی خیلی* قشنگ در خودش میچرخه

معایب:

اولیش اینکه چون این ماشین با نیترو کار می*کنه سوختش یکم گرونه و همچنین تنظیم متر لازم داره

روندن ماشین در اوایل یکم مشکله بدلیل اینکه این ماشین ۲چرخ هستش

ماشين BAJA 5T يك ماشين مخصوص صحرا و بيابون هست كه با تعويض لاستيك ميتونيد روي آسفالت هم برونيد.اين ماشين برگرفته از BAJA 5B هستش كه با تغييراتي در قدرت موتور و بادي شده BAJA 5T.بعد از اون دوباره رو آوردن به استايل 5B البته با موتور 5T كه اون هم يكي از بهترين ماشين هاي دنياست و طرفداران زيادي داره و مسابقات زيادي شركت hPI مخصوص اين ماشين برگزار كرده.
BAJA 5T از موتور 26CC بنزيني سود ميبره كه نيروي توليدي رو به چرخ هاي عقب منتقل ميكنه.اين ماشين با داشتن شاك هاي روغني پرش هاي قابل قبولي در حد خودش ميتونه انجام بده چون اين ماشين مخصوص پرش نيست.از اونجايي كه اين ماشين سوختي هست قطعات فلزي بيشتر درش وجود داره كه ميشه به گيربكس تمام فلز اين ماشين اشاره كرد.
اين ماشين به تازگي با راديوي 2.4 عرضه ميشه كه ديگه شما نگران تداخل فركانس نباشيد.
اين ماشين معايب و محاسني داره كه چند تا از اون ها رو بهش اشاره ميكنم:
محاسن:
از اونجايي كه اين ماشين سوختي و مخصوصآ اين كه بنزيني هست صداي بسيار زيبايي داره و آدم واقعا لذت ميبره.قطعات فلزي مرغوب.صدمه ديدن كمتر چرخ ها به علت داخل بود نچرخ ها كه در دو مدل ديگر باها اين مشكل وجود داره كه به چرخ شما آسيب ميزنه.سوخت ارزان نست به نيترو.....
معايب:
اين ماشين يك ديفرانسيل هست كه زياد عيب بزگي هم نيست.و غير از اين چيزي به نظرم در اين ماشين عيب به نظر بياد.
اميدوارم مطالبم سودمند واقع شده باشه موفق باشيد
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۳۰ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۰۱ : ۱۱ عصر، توسط Soheil.)
۳۰ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۵۷ : ۱۰ عصر
ارسال ها نقل قول
حسین ترکاشوند
****
VIP Bronze

ارتفاع : ده هزار پا
نام :
محل سکونت : تهران
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 157 اعتبار: 25
ارسال: #11
RE: من یک تازه واردم
سهیل جان ممنون از اطلاعات مفیدت...من که اصلا" تو این زمینه آشناییتی نداشتم یسری مسائل دستگیرم شد
کاش می شد عکس هم برامون بذاری@};-
۳۰ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۵۲ : ۱۱ عصر
ارسال ها نقل قول
Soheil
***
VIP Bronze

Driver
نام : سهیل
محل سکونت : مشهد
مدل : Savage Xl
راديو : FUTABA
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 116 اعتبار: 34
ارسال: #12
RE: من یک تازه واردم
SAVAGE XL:شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


JATO 3.3:
شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


BAJA 5t:
شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱ / ۱۲ / ۱۳۸۹ -- ۱۷ : ۱۲ صبح، توسط Soheil.)
۱ / ۱۲ / ۱۳۸۹ -- ۱۵ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #13
RE: من یک تازه واردم
( ۲۷ / ۱۰ / ۱۳۸۹ -- ۵۴ : ۰۵ عصر)Hossein نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام به دوستداران ماشینهای مدل

امیدوارم من را بعنوان یک تازه وارد به دنیای ماشینهای مدل قبول کنید .

حالا کسی هست که جواب من رو بده ؟:-/;)

چندتایی عکس خودتون و بچه های مدلر توی سایت بزارید .

تشکر


سلام و عرض ادب جناب بستاوند، صدری هستم و خیلی خوشحالم که در خدمتتون باشم، چه نوع ماشینی مد نظرتون هست، سوختی یا الکتریک، انرود یا افرود ؟
( ۱۰ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۵۳ : ۰۲ عصر)Soheil نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خوب این اولین پست من هستش!!


در واقع انتخاب یک ماشین به خیلی‌ چیز‌ها بستگی داره !

ماشین‌ها در کل به ۲ کلاس تبدیل میشوند:آنرود(ماشین‌های آسفالت)وآفرود(ماشین‌های خاکی)
این ۲ کلاس خود به چند شاخه تبدیل میشن در کلاس آفرود ماشین‌ها به شاخه‌های مختلف تقسیم میشند از جمله:
استادیوم تراک،باگی،تراگی،تراک،مانستر تراک(شرح هریک رو بعدا توضیح میدم)
هر کدوم از این شاخه‌ها خود به چند سوال دیگه ختم میشن:
بنزینی یا نیترو یا الکتریک؟
انرد یا آفرود؟
و...
اینها یه سری اطلاعات کلی‌ از ماشین‌های آرسی بود که شرح اون هارو بدن توضیح خواهم داد!!
اگر دوستان سالی‌ دارند مطرح کنند!!


شما اقا حسین خودمون هستین دیگه، تو پرشین ارسی، درسته ؟

Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۲ / ۱۲ / ۱۳۸۹ -- ۳۵ : ۰۹ عصر، توسط Reza-Sadri.)
۲ / ۱۲ / ۱۳۸۹ -- ۳۳ : ۰۹ عصر
ارسال ها نقل قول
HOOMAN
****
مدیر کل

مدیر کل
نام : هومن ایـــواز
محل سکونت : شیراز
مدل : cessna182-Calmato Sport
راديو : Hitec Sport 2.4
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 3,019 اعتبار: 280
ارسال: #14
RE: من یک تازه واردم
جناب صدر برای ورود به دنیای ماشین مدل چه مراحلی باید طی بشه؟
چقدر نیاز به تمرین هست ؟
اگه من بیام و یه ماشین مدل رو دست بگیریم همون روز اول می تونم به راحتی کنترلش کنم ؟
۳ / ۱۲ / ۱۳۸۹ -- ۱۷ : ۰۹ عصر
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #15
RE: من یک تازه واردم
اقا هومن عزیز خب ماشینها هم تقریبا مثل هواپیما و پرنده ها Skill Level دارند که نسبت به سرعتشون رده بندی میشن، البته این یک استاندارد نیست و شرکتهای سازنده ماشینها این کارو کردند، شما اگه برای شروع یک ماشین سرعت بالا هم بگیرید با کمی تمرین در کمتر از یک هفته میتونید یک راننده خوب بشید، بشرطی که از اول فقط گاز ندید و رفتار ماشین و کنترلش بیاد دستتون، قسمت سختش هم مثل پرواز زمانیکه ماشینو میخواهید از روبرو کنترل کنید

Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۳ / ۱۲ / ۱۳۸۹ -- ۵۶ : ۰۹ عصر
ارسال ها نقل قول


کلمات کلیدی: من, یک, تازه, واردم,


چه کسانی این موضوع را خوانده اند؟
کاربرانی که این موضوع را خوانده اند (2 کاربر):
AMD.you ( ۱۴ / ۹ / ۱۳۹۵ --, ۴۲ : ۰۵ عصر)، alieshaghi13 ( ۱۷ / ۹ / ۱۳۹۵ --, ۰۳ : ۰۶ عصر)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان