R30 Forum

خوش آمدید به انجمن تخصصی مدل آرسی, میهمان گرامی وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ توجه ] شرايط و امکانات VIP [ فيلم ] آموزش كار با آرسي تيوب
[ جديد ] بازگشت قوانين خريد و فروش [ مهم ] مديران پرتلاش سال 1394
 
امتیاز موضوع:
  • 9 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نقش استاد پرواز ( مربی)
نویسنده پیام
===========
***
VIP Bronze

ارتفاع : پنج هزار پا
نام : -------------
محل سکونت : شیراز
مدل :
راديو :
غایب
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 136 اعتبار: 26
ارسال: #1
نقش استاد پرواز ( مربی)
اول در مورد نقش مربی
مربی هواپیمای شما رو به طور دقیق بازدید میکنه که یه وقت مشکلی نداشته باشه
ممکنه شما یک سری مسائل رو فراموش کرده باشید اما مربی فراموش نمیکنه !
همینطور تو اولین پرواز با همواپیما تیک آف میکنه و رو هوا هواپیما رو تریم میکنه (تنظیم فرامین بوسیله تریم های رادیو تا هواپیما حرکت مستقیم داشته باشه
ضمنا اگه تو این مرحله هواپیماتون مشکلی داشته باشه که روی زمین مشخص نباشه مربی متوجه میشه و میاد پایین و مشکل رو پیگیری میکنه و به شما میگه و مشکل رو برطرف میکنید
نقش خیلی مهمترش اینه که باعث میشه که شما اعتماد به نفس داشته باشید
و موقع پرواز استرس نداشته باشید
یک سری نکات اولیه هم به شما میگه (مثلا تیک آف و لندینگتون رو به باد باشه و ...)
ضمن اینکه در موارد خاص (مثلا خاموش شدن موتور و ...) رادیو رو از شما میگیره و براتون لندینگ میکنه
تیک آف و لندینگ های اولیه همینطور بعدش اینکه چطور لندینگ کنید و ترافیک لندینگ هاتون چطوری باشه هم توضیح میده
و در کل باعث میشه که پرواز مطمئن تر و آرامتری داشته باشید
توصیه :
کار با شبیه ساز خیلی مهمه (چون حداقل باعث میشه که شما فرمان اشتباه به هماپیما ندید)
ی توصیه هم اون بالا کردم در مورد مربی
ترجیحا با هواپیما های ترینر (آموزش) شروع کنید ترجیحا بال رو
در پرواز های اول اصلا ریسک نکنید (رل و لوپ و .... ممنوع!)
۳۰ / ۱۰ / ۱۳۸۹ -- ۰۷ : ۰۴ عصر
ارسال ها نقل قول
arel
*
کاربر جدید

ارتفاع : صد پا
نام :
محل سکونت : تهران
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: تير ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 5 اعتبار: 0
ارسال: #2
RE: نقش استاد پرواز ( مربی)
با سلام خدمت همه دوستان عزیزم
فلاح هستم و تازه شروع کردم با یک هواپیمای ترینر بال رو سوختی موتور 46
البته یک جلسه با استاد کار کردم ولی متاسفانه استاد خیلی سرش شلوغه و دو هفتست که وقت به من نرسیده
اما من اشتیاق بسیار زیادی برای پرواز دارم و واقعا نمیتونم اینهمه وقفه رو تحمل کنم(حدود 3 هفته)
از دوستانی که درد منو درک میکنن و خودشون هم مشتاق کمک به یک مبتدی عاشق هستن خواهش میکنم به من کمک کنند.
حتا وقتی سر زمینند هم با من همراهی کنند برای من خیلی خیلی مهم هست تا من هم اعتماد به نفسم رو افزایش بدم و موفق بشم.
خواهش میکنم ازودتر یه جوانمرد یا یک جوانزن به کمکم بیاد. پیشاپیش از لطفتون قدردانی می کنم.
علیرضا فلاح - 09121793682
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱ / ۵ / ۱۳۹۰ -- ۲۹ : ۰۷ عصر، توسط arel.)
۱ / ۵ / ۱۳۹۰ -- ۲۸ : ۰۷ عصر
ارسال ها نقل قول
Mahdi Eghdami
*****
VIP Gold
کلوب تهران

Mahdi-Eghdami
نام : مهدی اقدامی
محل سکونت : تهران
مدل : هلی و هواپیما
راديو : Aurora9-hitec&futaba 6ex
آفلاین
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 485 اعتبار: 166
ارسال: #3
RE: نقش استاد پرواز ( مربی)
( ۱ / ۵ / ۱۳۹۰ -- ۲۸ : ۰۷ عصر)arel نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام خدمت همه دوستان عزیزم
فلاح هستم و تازه شروع کردم با یک هواپیمای ترینر بال رو سوختی موتور 46
البته یک جلسه با استاد کار کردم ولی متاسفانه استاد خیلی سرش شلوغه و دو هفتست که وقت به من نرسیده
اما من اشتیاق بسیار زیادی برای پرواز دارم و واقعا نمیتونم اینهمه وقفه رو تحمل کنم(حدود 3 هفته)
از دوستانی که درد منو درک میکنن و خودشون هم مشتاق کمک به یک مبتدی عاشق هستن خواهش میکنم به من کمک کنند.
حتا وقتی سر زمینند هم با من همراهی کنند برای من خیلی خیلی مهم هست تا من هم اعتماد به نفسم رو افزایش بدم و موفق بشم.
خواهش میکنم ازودتر یه جوانمرد یا یک جوانزن به کمکم بیاد. پیشاپیش از لطفتون قدردانی می کنم.
علیرضا فلاح - 09121793682
با سلام خدمت دوست خوبم.
خوب چرا شما به مربیتون نمیگید ایشون باید برای شما وقت بذارن سه هفته خیلی زیاده هر چی هم یاد گرفتید از یادتون میره به نظر من اول به مربیتون بگید و همچنین کار با شبیه ساز رو فراموش نکنید حتما کمکتون میکنه توی یاد گیری بیشتر کمی هم باید خودتون همت کنید تا موفق بشید.
امیدوارم موفق باشیدشما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


( ۳۰ / ۱۰ / ۱۳۸۹ -- ۰۷ : ۰۴ عصر)amir_p نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اول در مورد نقش مربی
مربی هواپیمای شما رو به طور دقیق بازدید میکنه که یه وقت مشکلی نداشته باشه
ممکنه شما یک سری مسائل رو فراموش کرده باشید اما مربی فراموش نمیکنه !
همینطور تو اولین پرواز با همواپیما تیک آف میکنه و رو هوا هواپیما رو تریم میکنه (تنظیم فرامین بوسیله تریم های رادیو تا هواپیما حرکت مستقیم داشته باشه
ضمنا اگه تو این مرحله هواپیماتون مشکلی داشته باشه که روی زمین مشخص نباشه مربی متوجه میشه و میاد پایین و مشکل رو پیگیری میکنه و به شما میگه و مشکل رو برطرف میکنید
نقش خیلی مهمترش اینه که باعث میشه که شما اعتماد به نفس داشته باشید
و موقع پرواز استرس نداشته باشید
یک سری نکات اولیه هم به شما میگه (مثلا تیک آف و لندینگتون رو به باد باشه و ...)
ضمن اینکه در موارد خاص (مثلا خاموش شدن موتور و ...) رادیو رو از شما میگیره و براتون لندینگ میکنه
تیک آف و لندینگ های اولیه همینطور بعدش اینکه چطور لندینگ کنید و ترافیک لندینگ هاتون چطوری باشه هم توضیح میده
و در کل باعث میشه که پرواز مطمئن تر و آرامتری داشته باشید
توصیه :
کار با شبیه ساز خیلی مهمه (چون حداقل باعث میشه که شما فرمان اشتباه به هماپیما ندید)
ی توصیه هم اون بالا کردم در مورد مربی
ترجیحا با هواپیما های ترینر (آموزش) شروع کنید ترجیحا بال رو
در پرواز های اول اصلا ریسک نکنید (رل و لوپ و .... ممنوع!)
سلام خدمت دوستان.
یه سوال داشتم نمیشه با بال زیر شروع کرد؟؟؟شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

خوب وقتی مربی داره آدم میگیره چه کاریه بریم بال رو بگیریم مربی یاد میده دیگه.شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


اینجا فقط تو را از نوشته هایت ” می بینند “…
درست دیده ای ، فقط “خوانده” میشوی بی آنکه بشناسند تو را …
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۶ / ۲ / ۱۳۹۱ -- ۳۰ : ۰۱ صبح، توسط Mahdi Eghdami.)
۶ / ۲ / ۱۳۹۱ -- ۱۲ : ۰۱ صبح
ارسال ها نقل قول
HOOMAN
****
مدیر کل

مدیر کل
نام : هومن ایـــواز
محل سکونت : شیراز
مدل : cessna182-Calmato Sport
راديو : Hitec Sport 2.4
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 3,019 اعتبار: 280
ارسال: #4
RE: نقش استاد پرواز ( مربی)
شما ابتدا تاپیک های مربوطه رو مطالعه کنید . بعد سوالتون رو بصورت مشخص مطرح کنید . الان هیچ کس نمیدونه شما در چه موردی راهنمایی می خواهید
۲۴ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۱۲ : ۰۶ عصر
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #5
RE: نقش استاد پرواز ( مربی)
( ۶ / ۲ / ۱۳۹۱ -- ۱۲ : ۰۱ صبح)MAHDIEQDAMI نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
( ۱ / ۵ / ۱۳۹۰ -- ۲۸ : ۰۷ عصر)arel نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام خدمت همه دوستان عزیزم
فلاح هستم و تازه شروع کردم با یک هواپیمای ترینر بال رو سوختی موتور 46
البته یک جلسه با استاد کار کردم ولی متاسفانه استاد خیلی سرش شلوغه و دو هفتست که وقت به من نرسیده
اما من اشتیاق بسیار زیادی برای پرواز دارم و واقعا نمیتونم اینهمه وقفه رو تحمل کنم(حدود 3 هفته)
از دوستانی که درد منو درک میکنن و خودشون هم مشتاق کمک به یک مبتدی عاشق هستن خواهش میکنم به من کمک کنند.
حتا وقتی سر زمینند هم با من همراهی کنند برای من خیلی خیلی مهم هست تا من هم اعتماد به نفسم رو افزایش بدم و موفق بشم.
خواهش میکنم ازودتر یه جوانمرد یا یک جوانزن به کمکم بیاد. پیشاپیش از لطفتون قدردانی می کنم.
علیرضا فلاح - 09121793682
با سلام خدمت دوست خوبم.
خوب چرا شما به مربیتون نمیگید ایشون باید برای شما وقت بذارن سه هفته خیلی زیاده هر چی هم یاد گرفتید از یادتون میره به نظر من اول به مربیتون بگید و همچنین کار با شبیه ساز رو فراموش نکنید حتما کمکتون میکنه توی یاد گیری بیشتر کمی هم باید خودتون همت کنید تا موفق بشید.
امیدوارم موفق باشیدشما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


( ۳۰ / ۱۰ / ۱۳۸۹ -- ۰۷ : ۰۴ عصر)amir_p نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اول در مورد نقش مربی
مربی هواپیمای شما رو به طور دقیق بازدید میکنه که یه وقت مشکلی نداشته باشه
ممکنه شما یک سری مسائل رو فراموش کرده باشید اما مربی فراموش نمیکنه !
همینطور تو اولین پرواز با همواپیما تیک آف میکنه و رو هوا هواپیما رو تریم میکنه (تنظیم فرامین بوسیله تریم های رادیو تا هواپیما حرکت مستقیم داشته باشه
ضمنا اگه تو این مرحله هواپیماتون مشکلی داشته باشه که روی زمین مشخص نباشه مربی متوجه میشه و میاد پایین و مشکل رو پیگیری میکنه و به شما میگه و مشکل رو برطرف میکنید
نقش خیلی مهمترش اینه که باعث میشه که شما اعتماد به نفس داشته باشید
و موقع پرواز استرس نداشته باشید
یک سری نکات اولیه هم به شما میگه (مثلا تیک آف و لندینگتون رو به باد باشه و ...)
ضمن اینکه در موارد خاص (مثلا خاموش شدن موتور و ...) رادیو رو از شما میگیره و براتون لندینگ میکنه
تیک آف و لندینگ های اولیه همینطور بعدش اینکه چطور لندینگ کنید و ترافیک لندینگ هاتون چطوری باشه هم توضیح میده
و در کل باعث میشه که پرواز مطمئن تر و آرامتری داشته باشید
توصیه :
کار با شبیه ساز خیلی مهمه (چون حداقل باعث میشه که شما فرمان اشتباه به هماپیما ندید)
ی توصیه هم اون بالا کردم در مورد مربی
ترجیحا با هواپیما های ترینر (آموزش) شروع کنید ترجیحا بال رو
در پرواز های اول اصلا ریسک نکنید (رل و لوپ و .... ممنوع!)
سلام خدمت دوستان.
یه سوال داشتم نمیشه با بال زیر شروع کرد؟؟؟شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

خوب وقتی مربی داره آدم میگیره چه کاریه بریم بال رو بگیریم مربی یاد میده دیگه.شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


خب چه کاریه ؟؟؟؟؟!!!! شما که مربی میگیرید،،،، یه دفعه با جت شروع کنید، مربی یاد میده دیگه !!!

Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۰۵ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول
Saman-R
*******
VIP Gold

ارتفاع : شصت هزار پا
نام : سامان روشن
محل سکونت : شیراز
مدل : Trex 700 - 600 EFL
راديو : Futaba 8fg
آفلاین
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 1,466 اعتبار: 396
ارسال: #6
RE: نقش استاد پرواز ( مربی)
( ۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۰۵ : ۱۲ صبح)Reza-Sadri نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
( ۶ / ۲ / ۱۳۹۱ -- ۱۲ : ۰۱ صبح)MAHDIEQDAMI نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
( ۱ / ۵ / ۱۳۹۰ -- ۲۸ : ۰۷ عصر)arel نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام خدمت همه دوستان عزیزم
فلاح هستم و تازه شروع کردم با یک هواپیمای ترینر بال رو سوختی موتور 46
البته یک جلسه با استاد کار کردم ولی متاسفانه استاد خیلی سرش شلوغه و دو هفتست که وقت به من نرسیده
اما من اشتیاق بسیار زیادی برای پرواز دارم و واقعا نمیتونم اینهمه وقفه رو تحمل کنم(حدود 3 هفته)
از دوستانی که درد منو درک میکنن و خودشون هم مشتاق کمک به یک مبتدی عاشق هستن خواهش میکنم به من کمک کنند.
حتا وقتی سر زمینند هم با من همراهی کنند برای من خیلی خیلی مهم هست تا من هم اعتماد به نفسم رو افزایش بدم و موفق بشم.
خواهش میکنم ازودتر یه جوانمرد یا یک جوانزن به کمکم بیاد. پیشاپیش از لطفتون قدردانی می کنم.
علیرضا فلاح - 09121793682

با سلام خدمت دوست خوبم.
خوب چرا شما به مربیتون نمیگید ایشون باید برای شما وقت بذارن سه هفته خیلی زیاده هر چی هم یاد گرفتید از یادتون میره به نظر من اول به مربیتون بگید و همچنین کار با شبیه ساز رو فراموش نکنید حتما کمکتون میکنه توی یاد گیری بیشتر کمی هم باید خودتون همت کنید تا موفق بشید.
امیدوارم موفق باشیدشما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


( ۳۰ / ۱۰ / ۱۳۸۹ -- ۰۷ : ۰۴ عصر)amir_p نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اول در مورد نقش مربی
مربی هواپیمای شما رو به طور دقیق بازدید میکنه که یه وقت مشکلی نداشته باشه
ممکنه شما یک سری مسائل رو فراموش کرده باشید اما مربی فراموش نمیکنه !
همینطور تو اولین پرواز با همواپیما تیک آف میکنه و رو هوا هواپیما رو تریم میکنه (تنظیم فرامین بوسیله تریم های رادیو تا هواپیما حرکت مستقیم داشته باشه
ضمنا اگه تو این مرحله هواپیماتون مشکلی داشته باشه که روی زمین مشخص نباشه مربی متوجه میشه و میاد پایین و مشکل رو پیگیری میکنه و به شما میگه و مشکل رو برطرف میکنید
نقش خیلی مهمترش اینه که باعث میشه که شما اعتماد به نفس داشته باشید
و موقع پرواز استرس نداشته باشید
یک سری نکات اولیه هم به شما میگه (مثلا تیک آف و لندینگتون رو به باد باشه و ...)
ضمن اینکه در موارد خاص (مثلا خاموش شدن موتور و ...) رادیو رو از شما میگیره و براتون لندینگ میکنه
تیک آف و لندینگ های اولیه همینطور بعدش اینکه چطور لندینگ کنید و ترافیک لندینگ هاتون چطوری باشه هم توضیح میده
و در کل باعث میشه که پرواز مطمئن تر و آرامتری داشته باشید
توصیه :
کار با شبیه ساز خیلی مهمه (چون حداقل باعث میشه که شما فرمان اشتباه به هماپیما ندید)
ی توصیه هم اون بالا کردم در مورد مربی
ترجیحا با هواپیما های ترینر (آموزش) شروع کنید ترجیحا بال رو
در پرواز های اول اصلا ریسک نکنید (رل و لوپ و .... ممنوع!)

سلام خدمت دوستان.
یه سوال داشتم نمیشه با بال زیر شروع کرد؟؟؟شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

خوب وقتی مربی داره آدم میگیره چه کاریه بریم بال رو بگیریم مربی یاد میده دیگه.شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید



خب چه کاریه ؟؟؟؟؟!!!! شما که مربی میگیرید،،،،[/b] یه دفعه با جت شروع کنید، مربی یاد میده دیگه !!!

شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

ولی در کل با بال زیر هم میتونند شروع کنند چون تفاوت زیادی با بال رو ندارد

در نگاه کساني که پرواز را نمي فهمند هرچه بيشتر اوج بگيري کوچکتر دیده خواهي شد
۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۱۸ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #7
RE: نقش استاد پرواز ( مربی)
در کل تفاوتی ندارند بغیر از سرعت، وقتی که سرعت زیاد باشه یعنی فرصت برای تصمیم گیری و فرصت برای جبران خطا کمتر میشه، ضمن اینکه استرس برای یک مبتدی در هواپیمای با سرعت بالاتر بیشتر و در نتیجه خطا هم بیشتر میشه، بنابر این بال رو برای اموزش بهتر از بال زیر هست شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۲۷ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول
Saman-R
*******
VIP Gold

ارتفاع : شصت هزار پا
نام : سامان روشن
محل سکونت : شیراز
مدل : Trex 700 - 600 EFL
راديو : Futaba 8fg
آفلاین
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 1,466 اعتبار: 396
ارسال: #8
RE: نقش استاد پرواز ( مربی)
( ۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۲۷ : ۱۲ صبح)Reza-Sadri نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در کل تفاوتی ندارند بغیر از سرعت، وقتی که سرعت زیاد باشه یعنی فرصت برای تصمیم گیری و فرصت برای جبران خطا کمتر میشه، ضمن اینکه استرس برای یک مبتدی در هواپیمای با سرعت بالاتر بیشتر و در نتیجه خطا هم بیشتر میشه، بنابر این بال رو برای اموزش بهتر از بال رو هست شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید



شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

الفرارررررررررررررررررررررررر............شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


در نگاه کساني که پرواز را نمي فهمند هرچه بيشتر اوج بگيري کوچکتر دیده خواهي شد
۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۳۱ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول
rezapk
اخراج شده

اخراج شده
نام :
محل سکونت : صومعه سرا
مدل :
راديو : 4رادیوفردا
آفلاین
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 140
ارسال: #9
RE: نقش استاد پرواز ( مربی)
حالا
۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۳۵ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #10
RE: نقش استاد پرواز ( مربی)
قبل از پستت درستش کردم دانشمند شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۳۵ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول
Saman-R
*******
VIP Gold

ارتفاع : شصت هزار پا
نام : سامان روشن
محل سکونت : شیراز
مدل : Trex 700 - 600 EFL
راديو : Futaba 8fg
آفلاین
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 1,466 اعتبار: 396
ارسال: #11
RE: نقش استاد پرواز ( مربی)
( ۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۳۵ : ۱۲ صبح)Reza-Sadri نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قبل از پستت درستش کردم دانشمند شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید



مهندس ولی خداوکیلی سرعت نقل قول رو داشتید ؟!! شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


در نگاه کساني که پرواز را نمي فهمند هرچه بيشتر اوج بگيري کوچکتر دیده خواهي شد
۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۳۶ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول
rezapk
اخراج شده

اخراج شده
نام :
محل سکونت : صومعه سرا
مدل :
راديو : 4رادیوفردا
آفلاین
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 140
ارسال: #12
RE: نقش استاد پرواز ( مربی)
ترکوندینا سرعتو والا بخداشما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۳۸ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول
HOOMAN
****
مدیر کل

مدیر کل
نام : هومن ایـــواز
محل سکونت : شیراز
مدل : cessna182-Calmato Sport
راديو : Hitec Sport 2.4
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 3,019 اعتبار: 280
ارسال: #13
RE: نقش استاد پرواز ( مربی)
همه هواپیما های بال زیر رو نباید با کالماتو مقایسه کرد که یک ترینر بال زیر به حساب میاد . عموما بسیاری از بال زیر ها در دسته اسکیل قرار می گیرند که پرواز بسیار سخت و نا مطمئنی دارند و به هیچ عنوان به یک مبتدی توصیه نمیشه. اما اگر سرعت انتقال خوبی دارند و با شبیه ساز هم حسابی کار کردید و مربی هم کنارتون هست می تونید از یک بال زیر ترینر مثل کالماتو استفاده کنید
۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۳۴ : ۰۱ صبح
ارسال ها نقل قول
HOOMAN
****
مدیر کل

مدیر کل
نام : هومن ایـــواز
محل سکونت : شیراز
مدل : cessna182-Calmato Sport
راديو : Hitec Sport 2.4
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 3,019 اعتبار: 280
ارسال: #14
RE: نقش استاد پرواز ( مربی)
( ۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۳۶ : ۱۲ عصر)dark-master نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با عرض معذرت از واضح نبودن سوال.ما توی شهرمون هییییییچ مربی و یا آدمی که پرواز رو بلد باشه نداریم.می خواستم بدونم که آیا بدون مربی هم میتونم پرواز کنم یا نه؟
بله
سخت هست اما غیر ممکن نسیت .
1. مطالعه تمام تاپیک های مربوط به تازه واردین
2. خرید شبیه ساز و تمرین با شبیه ساز ( در شبیه ساز به هیچ عنوان بازی نکنید بلکه بصورت هدفمند و 5 دقیقه پرواز انجام بدهید و 40 دقیقه استراحت )
3. تمرین آنلاین شبیه ساز همراه با یکی از بچه های سایت( پیشنهاد من سامان هست )
4. خرید یک هواپیمای ترینر بسیار سبک
5. یادگیری فرامین پرواز و نحو صحیح عملکرد هر کدام
6. اسمبل هواپیما با کمک دوستان در سایت
7. یادگیری تریم هواپیما و تنظیم CG
8. اقدام به پرواز
۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۳۰ : ۰۱ عصر
ارسال ها نقل قول
Ebrahim-Moradi
******
VIP Silver

ارتفاع : شست هزار پا
نام : ابراهیم مرادی
محل سکونت : شیراز
مدل : all rc
راديو : Futaba 6EX
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 814 اعتبار: 90
ارسال: #15
RE: نقش استاد پرواز ( مربی)
( ۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۳۰ : ۰۱ عصر)HOOMAN نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
( ۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۳۶ : ۱۲ عصر)dark-master نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با عرض معذرت از واضح نبودن سوال.ما توی شهرمون هییییییچ مربی و یا آدمی که پرواز رو بلد باشه نداریم.می خواستم بدونم که آیا بدون مربی هم میتونم پرواز کنم یا نه؟
بله
سخت هست اما غیر ممکن نسیت .
1. مطالعه تمام تاپیک های مربوط به تازه واردین
2. خرید شبیه ساز و تمرین با شبیه ساز ( در شبیه ساز به هیچ عنوان بازی نکنید بلکه بصورت هدفمند و 5 دقیقه پرواز انجام بدهید و 40 دقیقه استراحت )
3. تمرین آنلاین شبیه ساز همراه با یکی از بچه های سایت( پیشنهاد من سامان هست )
4. خرید یک هواپیمای ترینر بسیار سبک
5. یادگیری فرامین پرواز و نحو صحیح عملکرد هر کدام
6. اسمبل هواپیما با کمک دوستان در سایت
7. یادگیری تریم هواپیما و تنظیم CG
8. اقدام به پرواز
اره میشه چند نفر را می شناسم که بدون استاد پرواز هواپیما پرواز دادند ولی استاد پرواز هم خیلی مهمه
۲۵ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۴۶ : ۰۱ عصر
ارسال ها نقل قول


کلمات کلیدی: نقش, استاد, پرواز, مربی,


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  تهیه بی نظیرترین مجموعه آموزش پرواز d-ghanbari 28 2,652 ۲۹ / ۱ / ۱۳۹۵ -- ۵۸ : ۰۱ عصر
آخرین ارسال: HOOMAN
  آموزش کلی پرواز با هواپیمای رادیو کنترل Mahdi Eghdami 33 10,058 ۶ / ۹ / ۱۳۹۴ -- ۲۵ : ۱۰ صبح
آخرین ارسال: raptor26
  ارتفاع شهر های ایران از سطح دریای آزاد و تاثیر آن بر پرواز hmd2201 6 7,551 ۲۰ / ۳ / ۱۳۹۴ -- ۲۵ : ۰۴ عصر
آخرین ارسال: Reza-Sadri
  قوانین پرواز HOOMAN 112 29,482 ۲۰ / ۳ / ۱۳۹۴ -- ۳۹ : ۱۰ صبح
آخرین ارسال: y.roohollah
  کتاب قوانین پرواز (Principles of Flight ) omidmarivani 1 1,242 ۱۸ / ۳ / ۱۳۹۴ -- ۰۹ : ۰۲ صبح
آخرین ارسال: y.roohollah
Heart مسایل امنیتی و ایمنی پرواز amirzaali 9 2,726 ۲۷ / ۱۰ / ۱۳۹۳ -- ۲۴ : ۱۰ عصر
آخرین ارسال: amirzaali
  برشور راهنمای پرواز! sh-sh 4 1,079 ۴ / ۱۰ / ۱۳۹۳ -- ۴۶ : ۰۸ عصر
آخرین ارسال: N.Mohammadi
  تکنیک های پرواز با فلپ در هواپیمای مدل m.malayeri 6 3,107 ۲۸ / ۱۰ / ۱۳۹۲ -- ۲۸ : ۰۶ عصر
آخرین ارسال: m.malayeri
Rainbow اولین پرواز چگونه است Aref-babaie 0 975 ۲۳ / ۱ / ۱۳۹۲ -- ۳۸ : ۰۴ عصر
آخرین ارسال: Aref-babaie
  شش نکته مهم در شروع پرواز برای مدلرهای تازه کار alireza3alehi 2 1,564 ۲۷ / ۱۲ / ۱۳۹۱ -- ۲۶ : ۰۱ صبح
آخرین ارسال: melo0631

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان