R30 Forum

خوش آمدید به انجمن تخصصی مدل آرسی, میهمان گرامی وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ توجه ] شرايط و امکانات VIP [ فيلم ] آموزش كار با آرسي تيوب
[ جديد ] بازگشت قوانين خريد و فروش [ مهم ] مديران پرتلاش سال 1394
 
امتیاز موضوع:
  • 32 رأی - میانگین امتیازات: 3.13
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فرامین هواپیما های مدل
نویسنده پیام
حسین ترکاشوند
****
VIP Bronze

ارتفاع : ده هزار پا
نام :
محل سکونت : تهران
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 157 اعتبار: 25
ارسال: #1
فرامین هواپیما های مدل
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید



فرامين اصلي هواپيما که برای اجرای آن نیاز به رادیوکنترل چهار کاناله است.
Rudder : كه به سكان عمودي بالك عقب هواپيما گفته ميشود وظيفه چرخش هواپيما را دارد كه معمولا در دور هاي سريع استفاده ميشود و در سرعت پايين به خوبي عمل نميكند همچنين در هنگام وزش باد هاي نسبتا شديد كه روي پرواز هواپيما تاثير ميگذارد از طريق اين كنترل بايد هواپيما را كنترل كنيم چون در هنگام فرود در باد اگر هواپيما را به صورت عادي بر روي زمين بنشانيم به علت كج بودن هواپيما بلا فاصله پس از برخورد با زمين واژگون ميشود به همين دليل معمولا چرخش رادر را به چرخش افقي چرخ چلو وصل ميكنند تا بر روي زمين بتوانند هواپيما را در سرعت پايين كنترل كنند و عمل همچنين براي تاكسي استفاده ميشود.

Elevator : همين طور كه از اسمش پيداست جهت تغيير ارتفاع هواپيما به كار ميرود كه بر روي بال افقي عقب هواپيما وصل است و با چرخش به طرف بالا باد را به بالا ميشكند و در نتيجه انتهاي هواپيما به صرف پايين ميايد و باعث اوج گرفتن ميشود و براي پايين آمدن بر عكس همين حالت عمل ميشود.
Aileronmall : الران روي بال اصلي هواپيما قرار دارد كه از دو تكه بر روي دو بال جلو تشكيل ميشود كه اين دو به صورت مخالف يكديگر عمل ميكنند و با شكاندن بال، هواپيما را به چپ و راست هدايت ميكنند.
۶ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۵۷ : ۰۷ عصر
ارسال ها نقل قول
kingzax
کاربر جدید

ارتفاع : صفر پا
نام :
محل سکونت : تهران
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: اردیبهشت ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 1 اعتبار: 0
ارسال: #2
RE: فرامین هواپیما های مدل
با سلام
من خیلی معذرت می خوام و اگر جای این پست اینجا نیست لطفا به جای صحیح منتقلش کنید.
سوالی برای من پیش اومده در مورد رادر.
در تنظیم رادر وقتی در رادیو استیک رادر را به سمت راست میدیم هواپیما باید به راست حرکت کند یا به چپ؟
من متاسفانه هم همگام با حرکت دیدم و هم بر عکس.
کاری به عادت ندارم ، می خوام بدونم اصل تنظیم دادر به چه صورتی هست. اگر دلیل خاصی هم داره لطفا بفرمائید.
ممنون
۸ / ۲ / ۱۳۹۰ -- ۳۲ : ۰۲ صبح
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #3
RE: فرامین هواپیما های مدل
( ۸ / ۲ / ۱۳۹۰ -- ۳۲ : ۰۲ صبح)kingzax نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام
من خیلی معذرت می خوام و اگر جای این پست اینجا نیست لطفا به جای صحیح منتقلش کنید.
سوالی برای من پیش اومده در مورد رادر.
در تنظیم رادر وقتی در رادیو استیک رادر را به سمت راست میدیم هواپیما باید به راست حرکت کند یا به چپ؟
من متاسفانه هم همگام با حرکت دیدم و هم بر عکس.
کاری به عادت ندارم ، می خوام بدونم اصل تنظیم دادر به چه صورتی هست. اگر دلیل خاصی هم داره لطفا بفرمائید.
ممنون


وقتی فرمان رادر به راست میدید، هواپیما باید به راست بره.

Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۸ / ۲ / ۱۳۹۰ -- ۳۱ : ۰۸ صبح
ارسال ها نقل قول
behrouz_t
**
کاربر سایت

ارتفاع : هزار پا
نام : بهروز
محل سکونت : بافق
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: فروردین ۱۳۹۱
ارسال‌ها: 37 اعتبار: 0
ارسال: #4
RE: فرامین هواپیما های مدل
سلام.دوست عزیز نقش الوران در چرخش هواپیما چیه؟میشه بدون استفاده از اونها فقط با رادر دور زد؟
۱۰ / ۱ / ۱۳۹۱ -- ۰۹ : ۱۰ عصر
ارسال ها نقل قول
AMIN2904
**
مدیر بخش
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی ماشین

مدیر انجمن
نام : امین امام دوست
محل سکونت : رشت
مدل : edf jets & multirotors
راديو : Aurora9-hitec
آفلاین
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 3,003 اعتبار: 523
ارسال: #5
RE: فرامین هواپیما های مدل
بستگی به هواپیماداره.
برای هواپیماهای فومی کوچیک مشکلی نداره.

قبل از ارسال تاپیک لطفا از طریق جستجوی سایت موضوع خود را جستجو کنید و در صورت پیدا نکردن آنرا مطرح کنید..

لطفا به جای طرح سوالات خوددر پ.خ یا تماس تلفنی آنرا در تاپیک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مطرح کنید.

کاربران تازه وارد لطفا مطالعه کنند:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۱۰ / ۱ / ۱۳۹۱ -- ۲۴ : ۱۰ عصر
WWW ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #6
RE: فرامین هواپیما های مدل
( ۱۰ / ۱ / ۱۳۹۱ -- ۰۹ : ۱۰ عصر)behrouz_t نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام.دوست عزیز نقش الوران در چرخش هواپیما چیه؟میشه بدون استفاده از اونها فقط با رادر دور زد؟


نقش ایلران در هواپیما چرخش در حول محور طولی هست، Roll ، در این حالت درسته که هواپیما حالت دور زدن میگیره اما این دور زدن همراه با لیز خوردن هواپیما هستش ، و در واقع در مسیر منحنی دور میزنه بجای دایره، برای جبران این خطا رادر همراه با ایلران به میزان متناسب بکار میره، رادر به تنهایی باعث چرخش هواپیما نسبت به محور عمودی میشه ، Yaw :

Roll :
شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید



شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید



فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
       

Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۱۰ / ۱ / ۱۳۹۱ -- ۴۰ : ۱۱ عصر
ارسال ها نقل قول
hamed_m
***
کاربر سایت

ارتفاع : پنج هزار پا
نام : حامد محزون
محل سکونت : شیراز
مدل : tiger sport 40
راديو : jr dsx7 & hitec
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 76 اعتبار: 10
ارسال: #7
RE: فرامین هواپیما های مدل
البته دوستان توجه کنن ،اگر میخوان با رادر دور بزنن حتما باید برای حفظ تعادل هواپیما از الوران و الویتور هم استفاده بشه.چون در هواپیماهایی که الوران براشون طراحی شده اگه فقط از رادر برای دور زدن استفاده بشه دماغه هواپیما رو به پایین منحرف میشه و سمت چرخش.
هواپیماهایی که 3 کانال هستن و الوران براشون طراحی نشده میتونن با رادر عمل دور زدن رو انجام بدن.که اونم باز بر میگرده به شیوه طراحی و مرکز ثقل.
چونا گر برای این هواپیماها الوران بذاریم خوب جواب نمیدن.شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

۱۱ / ۱ / ۱۳۹۱ -- ۱۹ : ۱۱ صبح
ارسال ها نقل قول
Mahdi Eghdami
*****
VIP Gold
کلوب تهران

Mahdi-Eghdami
نام : مهدی اقدامی
محل سکونت : تهران
مدل : هلی و هواپیما
راديو : Aurora9-hitec&futaba 6ex
آفلاین
تاریخ عضویت: آذر ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 485 اعتبار: 166
ارسال: #8
RE: فرامین هواپیما های مدل
با سلام خدمت دوستان
چرا نمیشه واسه هواپیمایی که الوران نداره الوران نداره گذاشت چی میشه مگه؟؟

اینجا فقط تو را از نوشته هایت ” می بینند “…
درست دیده ای ، فقط “خوانده” میشوی بی آنکه بشناسند تو را …
۱۰ / ۲ / ۱۳۹۱ -- ۲۳ : ۱۱ عصر
ارسال ها نقل قول
Hossein
******
VIP Bronze

ارتفاع : سی هزار پا
نام : H
محل سکونت : شیراز
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 692 اعتبار: 3
ارسال: #9
RE: فرامین هواپیما های مدل
( ۱۰ / ۲ / ۱۳۹۱ -- ۲۳ : ۱۱ عصر)MAHDIEQDAMI نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با سلام خدمت دوستان
چرا نمیشه واسه هواپیمایی که الوران نداره الوران نداره گذاشت چی میشه مگه؟؟
سلام
چون طراحی بر اساس گردش حول محور عمودی یعنی با رادر میباشد و توی این نوع طراحی الرونها ضعیف عمل میکنند و گردش هواپیما رو نمیتونند بخوبی تامین کنند .
۱۱ / ۲ / ۱۳۹۱ -- ۱۲ : ۱۰ صبح
ارسال ها نقل قول
سعید رحیمی
**
کاربر سایت

ارتفاع : هزار پا
نام : سعيد رحيمي
محل سکونت : تهران
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: فروردین ۱۳۹۱
ارسال‌ها: 32 اعتبار: 10
ارسال: #10
RE: فرامین هواپیما های مدل
با سلام و اجازه از اساتيد محترمشما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


كنترل هواپيما و طراحي آن مقوله پيچيده اي است اما در مدل مي توان در شرايط متعارف براي يك كار يك جواب كوتاه داشت مثلا ترينر ها بال رو هستند .اما به خوبي من و همه دوستان قديمي هواپيماهاي ترينر كه معرفش پايداري است با بال زير بسيار ديده ايم مثل پايپر چروكي .
اين عيب مدل نيست در دنيايي هواپيما هاي سبك هم مثل مدل فرمول هاي بوجود امده كه توي اندازه هاي مدل و سرعت مدل و نسبت وزن به سطح بال و يا رينولدش فرمول ها ساده شده وتبديل شده به مجموع دستورات ساده كه همين مسئله مدل و فوق سبك را شيرين كرده
شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


هواپيما هاي كه با رادر گردش مي كنند كه معروف به هواپيما هاي دو كاناله هستند مي بايست داهدرال يا زاويه بين دوبال بيش از 5 درجه داشته باشند و همينطور بال روي بدنه باشد بجاي yaw در هنگام تغيير رادر bank مي زنند و به خوبي گردش مي كنند اگر داهدرال كم باشد هنگام تغيير رادر هواپيما yaw مي كند اگر سرعتش كم باشد و طول بال زياد شروع به اسپين با سرعت كم مي كند و گردش بسيار زشتي از خود نشون مي دهدشما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید



شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید



فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
       
۱۲ / ۲ / ۱۳۹۱ -- ۴۵ : ۱۱ صبح
ارسال ها نقل قول
MOHAMMAD_ZM
***
کاربر سایت

ارتفاع : پنج هزار پا
نام : محمد زارع مهذبیه
محل سکونت : شیراز
مدل : هاورکرافت 90*45
راديو : lanyu
آفلاین
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۹۱
ارسال‌ها: 140 اعتبار: 3
ارسال: #11
RE: فرامین هواپیما های مدل
( ۶ / ۱۱ / ۱۳۸۹ -- ۵۷ : ۰۷ عصر)حسین ترکاشوند نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید



فرامين اصلي هواپيما که برای اجرای آن نیاز به رادیوکنترل چهار کاناله است.
Rudder : كه به سكان عمودي بالك عقب هواپيما گفته ميشود وظيفه چرخش هواپيما را دارد كه معمولا در دور هاي سريع استفاده ميشود و در سرعت پايين به خوبي عمل نميكند همچنين در هنگام وزش باد هاي نسبتا شديد كه روي پرواز هواپيما تاثير ميگذارد از طريق اين كنترل بايد هواپيما را كنترل كنيم چون در هنگام فرود در باد اگر هواپيما را به صورت عادي بر روي زمين بنشانيم به علت كج بودن هواپيما بلا فاصله پس از برخورد با زمين واژگون ميشود به همين دليل معمولا چرخش رادر را به چرخش افقي چرخ چلو وصل ميكنند تا بر روي زمين بتوانند هواپيما را در سرعت پايين كنترل كنند و عمل همچنين براي تاكسي استفاده ميشود.

Elevator : همين طور كه از اسمش پيداست جهت تغيير ارتفاع هواپيما به كار ميرود كه بر روي بال افقي عقب هواپيما وصل است و با چرخش به طرف بالا باد را به بالا ميشكند و در نتيجه انتهاي هواپيما به صرف پايين ميايد و باعث اوج گرفتن ميشود و براي پايين آمدن بر عكس همين حالت عمل ميشود.
Aileronmall : الران روي بال اصلي هواپيما قرار دارد كه از دو تكه بر روي دو بال جلو تشكيل ميشود كه اين دو به صورت مخالف يكديگر عمل ميكنند و با شكاندن بال، هواپيما را به چپ و راست هدايت ميكنند.
سلام
اگر
Ail
eron
mall هردو با هم عمل کنند مثلا هر دو با هم پایین بیان هواپبما از زمین بلند میشه؟
۱۳ / ۱۲ / ۱۳۹۱ -- ۰۷ : ۰۳ عصر
ارسال ها نقل قول
Sina-Nazari
******
VIP Silver

Katy Perry
نام : sina nazari
محل سکونت : شیراز
مدل : Katana 50s
راديو : Futaba T8FGS
آفلاین
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 779 اعتبار: 122
ارسال: #12
RE: فرامین هواپیما های مدل
اره‏ ‏مثل‏ ‏فلپ‏ ‏عمل‏ ‏میکنه

غير ممکن ها را انجام دادن نوعي لذت است.
۱۳ / ۱۲ / ۱۳۹۱ -- ۰۲ : ۰۴ عصر
WWW ارسال ها نقل قول
masoudshojaei20
****
VIP Silver

ارتفاع : ده هزار پا
نام : Masoud shojaee
محل سکونت : قوچان
مدل : Extra 300 extreme flight
راديو : Hitec
آفلاین
تاریخ عضویت: فروردین ۱۳۹۱
ارسال‌ها: 216 اعتبار: 93
ارسال: #13
RE: فرامین هواپیما های مدل
بله دوست عزیز هواپیما بلند میشه شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

همونطور که در هواپیماهای دلتا و یا بعضی گلایدرها از دو عدد سروو برای الران استفاده میشه که هم عمل الویتور رو انجام بده هم الرانشما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

۱۳ / ۱۲ / ۱۳۹۱ -- ۰۸ : ۰۴ عصر
ارسال ها نقل قول
MOHAMMAD_ZM
***
کاربر سایت

ارتفاع : پنج هزار پا
نام : محمد زارع مهذبیه
محل سکونت : شیراز
مدل : هاورکرافت 90*45
راديو : lanyu
آفلاین
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۹۱
ارسال‌ها: 140 اعتبار: 3
ارسال: #14
RE: فرامین هواپیما های مدل
( ۱۳ / ۱۲ / ۱۳۹۱ -- ۰۸ : ۰۴ عصر)masoudshojaei20 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بله دوست عزیز هواپیما بلند میشه شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

همونطور که در هواپیماهای دلتا و یا بعضی گلایدرها از دو عدد سروو برای الران استفاده میشه که هم عمل الویتور رو انجام بده هم الرانشما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

پس من اگر یه سروو واسه بال جلو و یکی واسه سکان عمودی بزارم کافیه؟
هوایما ترینر هست
۱۴ / ۱۲ / ۱۳۹۱ -- ۰۹ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول
masoudshojaei20
****
VIP Silver

ارتفاع : ده هزار پا
نام : Masoud shojaee
محل سکونت : قوچان
مدل : Extra 300 extreme flight
راديو : Hitec
آفلاین
تاریخ عضویت: فروردین ۱۳۹۱
ارسال‌ها: 216 اعتبار: 93
ارسال: #15
RE: فرامین هواپیما های مدل
البته بستگی به هواپیما داره(چون ممکنه در استفاده از رادر برای دور زدن هواپیما به دور خودش منحرف بشه) ولی اگه میخوای فقط از دو سروو استفاده کنی بهتره که یکی برای سکان افقی و یکی برای عمودی استفاده کنیشما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

و باز بهتر از اون میتونی همونطور که گفتم سروو هارو برای الرانها استفاده کنی یعنی یکی رو برای سمت چپ یکی هم برای راست و اگه رادیوت قسمتی به نام mix-tail داشته باشه میتونی عملکرد سروو هارو با هم مخلوط کنی که مثلا وقتی الویتور میدی دو تا با هم به یه سمت حرکت کنن و وقتی الران میدی خلاف هم شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

موفق باشی
۱۴ / ۱۲ / ۱۳۹۱ -- ۲۵ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول


کلمات کلیدی: فرامین, هواپیما, های, مدل,


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اصول برخاستن هواپیما(takeoff)از زمین حسین ترکاشوند 23 9,894 ۲۹ / ۵ / ۱۳۹۳ -- ۰۳ : ۱۲ صبح
آخرین ارسال: sezartroy
  اصول دور زدن هواپیما Mohamadian 0 908 ۲۷ / ۱۱ / ۱۳۹۱ -- ۳۷ : ۰۸ عصر
آخرین ارسال: Mohamadian
  تریم و تنظیم فرامین و بدنه علی قربانی 6 2,267 ۹ / ۳ / ۱۳۹۱ -- ۳۵ : ۱۰ صبح
آخرین ارسال: علی قربانی
  اثرات تلاطم هوا بر هواپیما Mahdi Eghdami 0 875 ۲۶ / ۲ / ۱۳۹۱ -- ۴۵ : ۱۰ صبح
آخرین ارسال: Mahdi Eghdami
  آموزش هواپيمای مدل ( انواع هواپیما از نظر جنس بدنه ) درس چهارم AMIN2904 14 7,754 ۲۰ / ۲ / ۱۳۹۱ -- ۵۹ : ۱۰ عصر
آخرین ارسال: vahid-8

چه کسانی این موضوع را خوانده اند؟
کاربرانی که این موضوع را خوانده اند (1 کاربر):
09355340207 ( ۱۳ / ۹ / ۱۳۹۵ --, ۵۷ : ۰۹ صبح)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان