R30 Forum

خوش آمدید به انجمن تخصصی مدل آرسی, میهمان گرامی وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ توجه ] شرايط و امکانات VIP [ فيلم ] آموزش كار با آرسي تيوب
[ جديد ] بازگشت قوانين خريد و فروش [ مهم ] مديران پرتلاش سال 1394
 
امتیاز موضوع:
  • 31 رأی - میانگین امتیازات: 2.9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
نویسنده پیام
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #1
مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
سلام دوستان این بخش برای مانستر تراک معروف ایروو از شرکت ترکسز هست، لطفا سوالات و نظرتون رو در این قسمت پست کنید، این هم یکی از ایرووهای من که Upgrade شده:

قبل از تغییرات:
   
بعد از تغییرات:
   


   

Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۸ / ۱ / ۱۳۹۰ -- ۴۸ : ۰۸ عصر
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #2
RE: مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
یکی از مزیت های ایروو نسبت به بقیه مانستر تراک ها سیستم تعلیق و فنربندی خوب این ماشین هست که باعث تعادل و پایداری ماشین در پیچها و هندلینگ بهتر میشه، این سیستم تعادل و مخصوصا فنر بندی در مدل های مشابه دیده نمیشه، نتیجه اینکه شما با این ماشین میتونید پیچهای تیز رو با سرعت بیشتری و با تعادل بهتری رد کنید.
   
   
   
   
   

Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۱۱ / ۱ / ۱۳۹۰ -- ۴۱ : ۱۲ عصر
ارسال ها نقل قول
Hirad
****
VIP Bronze

ارتفاع : ده هزار پا
نام : هیراد
محل سکونت : تهران
مدل : us sport
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 226 اعتبار: 33
ارسال: #3
RE: مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
مرسی ازمطالب خوب وخلاقانتون;)
دورموتورایناچقدره اخه من یک باردیدم تا مینی اینفرنو راه بیوفته اون رفت ؟؟؟؟؟؟؟
۱۱ / ۱ / ۱۳۹۰ -- ۰۲ : ۰۱ عصر
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #4
RE: مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
( ۱۱ / ۱ / ۱۳۹۰ -- ۰۲ : ۰۱ عصر)hirad نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مرسی ازمطالب خوب وخلاقانتون;)
دورموتورایناچقدره اخه من یک باردیدم تا مینی اینفرنو راه بیوفته اون رفت ؟؟؟؟؟؟؟


دور موتور حداکثر 60000 دور بر دقیقه، ولی مهم تر سرعت شتاب گیری موتور به حداکثر دور هست که نسبت به موتور های سوختی خیلی بیشتره.

Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۱۱ / ۱ / ۱۳۹۰ -- ۲۹ : ۰۱ عصر
ارسال ها نقل قول
Soheil
***
VIP Bronze

Driver
نام : سهیل
محل سکونت : مشهد
مدل : Savage Xl
راديو : FUTABA
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 116 اعتبار: 34
ارسال: #5
RE: مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
من این ماشین رو دست یکی از دوستان توی مشهد دیدم!!از نظر ساخت و سرعت و اینجور حرف ها اصلا مشکلی نداره!!من توش 3تا مشکل اساسی پیدا کردم:اولی اینکه تمام پلوس هاش پلاستیکه و اصلا استحکام خوبی نداره مخصوصا وقتی یکباره تخت گاز میکنید!!
تبق ها و پشت چرخ های نسبتا ظریف داره و بایک ملاق کوچیک همش داغون میشه!!و یه مشکل دیگش هم فکر کنم بادیشه که خیلی شکنندست!
البته بغییر از مورد آخر بقیه موارد راه حل دارند!!
۱۱ / ۱ / ۱۳۹۰ -- ۰۹ : ۰۶ عصر
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #6
RE: مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
( ۱۱ / ۱ / ۱۳۹۰ -- ۰۹ : ۰۶ عصر)Soheil نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
من این ماشین رو دست یکی از دوستان توی مشهد دیدم!!از نظر ساخت و سرعت و اینجور حرف ها اصلا مشکلی نداره!!من توش 3تا مشکل اساسی پیدا کردم:اولی اینکه تمام پلوس هاش پلاستیکه و اصلا استحکام خوبی نداره مخصوصا وقتی یکباره تخت گاز میکنید!!
تبق ها و پشت چرخ های نسبتا ظریف داره و بایک ملاق کوچیک همش داغون میشه!!و یه مشکل دیگش هم فکر کنم بادیشه که خیلی شکنندست!
البته بغییر از مورد آخر بقیه موارد راه حل دارند!!


در مورد پلوسها اگر اسپید خوب تنظیم باشه برای شتاب اولیه هیچ مشکلی پیدا نمیکنند و تازه اپشن فلزی هم داره، در مورد پشت چرخها هم هردو ایرووی من تا بحال بیش از 20 بار ملق زدنند روی اسفالت و تا حالا مشکل نداشتند، و در مورد بادی هم اتفاقا خیلی قابل انعطاف هست و اصلا شکننده نیست، البته اگه با سویج مقایسه کنیم کلا سویج محکمتره اما تعادل و هندلینگ خوبی نداره.

Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۱۱ / ۱ / ۱۳۹۰ -- ۰۱ : ۰۹ عصر
ارسال ها نقل قول
Soheil
***
VIP Bronze

Driver
نام : سهیل
محل سکونت : مشهد
مدل : Savage Xl
راديو : FUTABA
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 116 اعتبار: 34
ارسال: #7
RE: مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
( ۱۱ / ۱ / ۱۳۹۰ -- ۰۱ : ۰۹ عصر)Baja_5T نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
( ۱۱ / ۱ / ۱۳۹۰ -- ۰۹ : ۰۶ عصر)Soheil نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
من این ماشین رو دست یکی از دوستان توی مشهد دیدم!!از نظر ساخت و سرعت و اینجور حرف ها اصلا مشکلی نداره!!من توش 3تا مشکل اساسی پیدا کردم:اولی اینکه تمام پلوس هاش پلاستیکه و اصلا استحکام خوبی نداره مخصوصا وقتی یکباره تخت گاز میکنید!!
تبق ها و پشت چرخ های نسبتا ظریف داره و بایک ملاق کوچیک همش داغون میشه!!و یه مشکل دیگش هم فکر کنم بادیشه که خیلی شکنندست!
البته بغییر از مورد آخر بقیه موارد راه حل دارند!!


در مورد پلوسها اگر اسپید خوب تنظیم باشه برای شتاب اولیه هیچ مشکلی پیدا نمیکنند و تازه اپشن فلزی هم داره، در مورد پشت چرخها هم هردو ایرووی من تا بحال بیش از 20 بار ملق زدنند روی اسفالت و تا حالا مشکل نداشتند، و در مورد بادی هم اتفاقا خیلی قابل انعطاف هست و اصلا شکننده نیست، البته اگه با سویج مقایسه کنیم کلا سویج محکمتره اما تعادل و هندلینگ خوبی نداره.

این نظری که من دادم در واقع به استناد دیدن رانندگی آقای جلالی بود!!فکر میکنم تراتل پانچ و ترمز 100% هستش!!و این مشکلات ایجاد میشه!!هفته اول تست ایروو ایشون با 6سل 3تا پشت چرخ از بیخ شکست!
ایشون تقریبا با تخت گاز یکباره ترمز گرفت و ماشین نزدیک 15 متر ملاق زنان روی زمین کشیده شد و بعدش هم...!
۱۱ / ۱ / ۱۳۹۰ -- ۲۱ : ۰۹ عصر
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #8
RE: مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
بله اگه با ماشین اینطور رفتار بشه که خب معلومه!!!!! بحث من در مورد استحکام و کارایی قطعات در شرایط استفاده نرمال و صحیح هست، وگرنه اسپید و موتور مامبا با باطری 6سل رو روی هر ماشینی ببندی ماشینو میترکونه اگر تنظیم نباشه، البته تراتل پانچ 100 یعنی شتاب کمتر و تراتل پانچ 0 بمعنی حداکثر شتاب هست.

Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۱۱ / ۱ / ۱۳۹۰ -- ۳۲ : ۰۹ عصر
ارسال ها نقل قول
amin_00002000
*
کاربر سایت

ارتفاع : صد پا
نام :
محل سکونت : اصفهان
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 12 اعتبار: 0
ارسال: #9
RE: مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
ماشین ایروو 4WD هست یا 2WD ؟
در کل مزیت 4WD نسبت به 2WD چی هست؟
۱۸ / ۸ / ۱۳۹۰ -- ۵۹ : ۱۰ صبح
ارسال ها نقل قول
Aliviper
******
VIP Silver
کلوب تهران

ارتفاع : سی هزار پا
نام : علی ولدخانی
محل سکونت : تهران
مدل : caster-serpent-kyosho
راديو : futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 616 اعتبار: 144
ارسال: #10
RE: مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
E-revo 4WD هست.
مزیت این سیستم : به دلیل سطح تماس بالا تر انتقال قدرت به زمین بهتر وارد میشه و از درجا زدن جلوگیری میکنه و شتاب ماشین به خاطر بالاتر بودن نیروی موتور از نیروی اسطکاک آستانه حرکت لاستیک ها و کم نمیشه دقیقا مثل حالتی که شما با دوپا از یک سطح شیبدار بالا بری یا چهار دست و پا بالا بری، همچنین موقع ترمز به دلیل داشتن سطح تماس بالا تر کارکرد ترمز بهتر میشه و چون به چرخ های جلو هم نیروی موتور وارد میشه در سر پیچ نیرو از موتور با برداری نزدیک تر به حد پیچ وارد میشه که باعث بالا رفتن هندلینگ میشه. تنها معایب این سیستم اتلاف انرژی و گران تر بودن هستش.

KyOSHO the finest rc models
۱۸ / ۸ / ۱۳۹۰ -- ۰۹ : ۰۶ عصر
WWW ارسال ها نقل قول
Midnight in Paris
اخراج شده

اخراج شده
نام :
محل سکونت : کرج
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 10
ارسال: #11
RE: مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
دوستان کسی میتونه دفترچه پارت نامبر قطعات e revo رو برام اپلود کنه؟تشکر
۲۶ / ۸ / ۱۳۹۰ -- ۵۸ : ۰۳ عصر
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #12
RE: مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
پارت لیست ایروو :


.pdf  5608_chassis.pdf (اندازه: 666.76 KB / تعداد دفعات دریافت: 166)

.pdf  5608_front.pdf (اندازه: 750.43 KB / تعداد دفعات دریافت: 101)

.pdf  5608_rear.pdf (اندازه: 847.17 KB / تعداد دفعات دریافت: 85)

Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۲۶ / ۸ / ۱۳۹۰ -- ۵۶ : ۰۷ عصر
ارسال ها نقل قول
Midnight in Paris
اخراج شده

اخراج شده
نام :
محل سکونت : کرج
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 10
ارسال: #13
RE: مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
دوستان یک سوال,یه خورده e revo بنده یک موقع هایی دنده عقبش عمل نمیکنه,بعد باید ول کنم دوباره دنده عقب بزنم,این طبیعیه؟بعد ترمز گفتن باهاش ضرر نداره؟یعنی یهو دنده عقب رو میگیریم,به موتور فشار نمیاد؟بعد من بخوام باطریش رو ارتقاع بدم,چه باطری براش خوبه؟مدت شارژ و شتابش هم بیشتر میشه؟
۲۹ / ۸ / ۱۳۹۰ -- ۵۱ : ۰۶ عصر
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #14
RE: مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
( ۲۹ / ۸ / ۱۳۹۰ -- ۵۱ : ۰۶ عصر)Midnight in Paris نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان یک سوال,یه خورده e revo بنده یک موقع هایی دنده عقبش عمل نمیکنه,بعد باید ول کنم دوباره دنده عقب بزنم,این طبیعیه؟بعد ترمز گفتن باهاش ضرر نداره؟یعنی یهو دنده عقب رو میگیریم,به موتور فشار نمیاد؟بعد من بخوام باطریش رو ارتقاع بدم,چه باطری براش خوبه؟مدت شارژ و شتابش هم بیشتر میشه؟


دنده عقب ماشینهای الکتریکی بوسیله اسپید کنترل عمل میکنه ، بدین صورت که شما وقتی که اهرم گاز را به جلو فشار بدید اول ترمز میگیره (ترمز هم بوسیله اسپید کنترل عمل میکنه) و برای دنده عقب بایستی اهرم گاز به وسط یعنی حالت خنثی برگرده و دوباره اونو بسمت جلو حرکت بدید تا دنده عقب عمل کنه بنابراین هیچ ضرری برای ماشین نداره، اما همیشه قبل از اینکه اهرم گاز را برای دنده عقب به چلو فشار میدید، مطمئن باشید که ماشین در حرکت نباشه و ساکن باشه، برای ارتقا باطری هم میتونید از باطری 2 سل لیپو استفاده کنید با این مشخصات : LiPo 2Cell 7.4V 5300mAh / 35C
باطری 3 سل هم میتونید استفاده کنید، اما احتمال خراب کردن دف ها خیلی زیاده و من توصیه نمیکنم، با استفاده از 2تا باطری که در بالا مشخصاتشو نوشتم شتاب ماشینتون خیلی بیشتر میشه و سرعت نهایی هم کمی تغییر میکنه، بیشتر میشه

Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۲۹ / ۸ / ۱۳۹۰ -- ۵۲ : ۰۹ عصر
ارسال ها نقل قول
Midnight in Paris
اخراج شده

اخراج شده
نام :
محل سکونت : کرج
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 10
ارسال: #15
RE: مانستر تراک الکتریکی ایروو Traxxas E-Revo
یک دنیا تشکر,حالا به جای باطری پلیمر از باطری های خودش فقط با امپر بالاتر استفاده کنم چی؟مثلا 8.6 ولت 5000 میلی امپر؟چون پلیمر گرونه میگم,این 2تاش حدود 130 تومن میوفته اما اون یکیش 130
بعد یک سوال دیگه,باطری های فابریک خودش باید چند ساعت تو شارژ باشند؟من با ولتاژ 1.8 امپر که شارژمیکنم بعد از 1ساعت و نیم چراغ شارژر سبز میشه,میکشم و بعد از 20 دقیقه که باطری خنک شددوباره که میزنم,20دقیقه دیگه شارژ میگیره,ایا این درسته یا برای باطریش ضرر داره؟در اخر عمر این باطری ها چقدره؟
۳۰ / ۸ / ۱۳۹۰ -- ۵۱ : ۰۵ عصر
ارسال ها نقل قول


کلمات کلیدی: مانستر, تراک, الکتریکی, ایروو, Traxxas, E Revo,


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  TRAXXAS SUMMIT FARZAD 74 56 13,692 ۳۰ / ۳ / ۱۳۹۵ -- ۱۰ : ۰۱ عصر
آخرین ارسال: saeedz
  مانستر تراک سویج فلاکس HPI Savage Flux HP Reza-Sadri 80 21,929 ۳ / ۷ / ۱۳۹۴ -- ۴۴ : ۰۳ عصر
آخرین ارسال: Mahdiii
  کامیون های الکتریکی تــــامــیا paddesky 2 796 ۲۷ / ۶ / ۱۳۹۴ -- ۰۵ : ۱۲ عصر
آخرین ارسال: paddesky
  معرفی تراک الکتریکی HPI Super 5SC Flux Reza-Sadri 4 2,655 ۲۹ / ۸ / ۱۳۹۲ -- ۰۹ : ۰۸ عصر
آخرین ارسال: raman
  مقایسه Savage Flux HP و E Revo Hossein Taheri 1 851 ۲۶ / ۸ / ۱۳۹۲ -- ۲۵ : ۰۲ صبح
آخرین ارسال: Hossein Taheri
  معرفی Team Associated SC8e تراک الکتریک Reza-Sadri 10 4,517 ۲۵ / ۶ / ۱۳۹۲ -- ۳۴ : ۱۲ صبح
آخرین ارسال: behzaad
  ماشین الکتریکی کستر AMIR_HOSEIN 3 1,913 ۱۷ / ۲ / ۱۳۹۱ -- ۲۴ : ۱۱ عصر
آخرین ارسال: Reza-Sadri

چه کسانی این موضوع را خوانده اند؟
کاربرانی که این موضوع را خوانده اند (3 کاربر):
hitech ( ۱۴ / ۹ / ۱۳۹۵ --, ۵۷ : ۰۸ عصر)، alieshaghi13 ( ۱۷ / ۹ / ۱۳۹۵ --, ۴۳ : ۰۴ عصر)، mohamadsj ( ۱۸ / ۹ / ۱۳۹۵ --, ۳۸ : ۱۲ صبح)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان