R30 Forum

خوش آمدید به انجمن تخصصی مدل آرسی, میهمان گرامی وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ توجه ] شرايط و امکانات VIP [ فيلم ] آموزش كار با آرسي تيوب
[ جديد ] بازگشت قوانين خريد و فروش [ مهم ] مديران پرتلاش سال 1394
 
امتیاز موضوع:
  • 33 رأی - میانگین امتیازات: 3.03
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکلات فروم
نویسنده پیام
HOOMAN
****
مدیر کل

مدیر کل
نام : هومن ایـــواز
محل سکونت : شیراز
مدل : cessna182-Calmato Sport
راديو : Hitec Sport 2.4
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 3,019 اعتبار: 280
ارسال: #1
مشکلات فروم
بی شک فروم تازه تاسیس دارای مشکلات بسیاری است که اکثر آنها از دید من و سایر دوستان مخفی می ماند.
بنابر این هر گونه مشکل یا ایرادی که در هر قسمت از فروم وجود داشت در این قسمت با ما در میان بگذارید .
۱۳ / ۹ / ۱۳۸۹ -- ۳۸ : ۰۶ عصر
ارسال ها نقل قول
AMIR110011
******
VIP Bronze

ارتفاع : سی هزار پا
نام : --
محل سکونت : کامفیروز
مدل : GAUI,T-REX,FALCON,....
راديو : ----
غایب
تاریخ عضویت: شهریور ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 657 اعتبار: 44
ارسال: #2
RE: فروش گلایدر 2 متری
نقل قول: آقا هومن عزیز
یه مورد خارج از بحث که بااجازه همینجا میخوام عرض کنم:
یه نگاه به ساعتی که روی پستهای ارسالی حک میشه بندازین .... سایت هنوز ساعتشو عقب نکشیده و از کل عالم یک ساعت جلوتره البته این برای خودش خوبه ها که از همه جلوتر باشی....شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

من این نکته رو به هومن جان گوشزد کردم ولی فکر کنم یادش رفتهشما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


۱ / ۹ / ۱۳۹۰ -- ۱۳ : ۰۷ عصر
ارسال ها نقل قول
HOOMAN
****
مدیر کل

مدیر کل
نام : هومن ایـــواز
محل سکونت : شیراز
مدل : cessna182-Calmato Sport
راديو : Hitec Sport 2.4
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 3,019 اعتبار: 280
ارسال: #3
RE: مشکلات فروم
ساعت سایت برای من درست هست.
اول دوستان چک کنند ببینند ساعت کامپیوترشون درست هست یا نه . و بعد هم سایر کسانی که ساعت سایت براشون دقیق نیست همینجا بنویسند.

ضمن اینکه تنظیم ساعت برای هر کابری امکان پذیر هست و شما در قسمت کنترل پنل می تونید ساعت دلخواه خودتون رو تنظیم کنید . اگر بگذارید روی +3.30 باید دقیق باشه. همچنین تنظیمات DTS روی حالت اتوماتیک
۱ / ۹ / ۱۳۹۰ -- ۳۱ : ۰۷ عصر
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #4
RE: آب بندی موتور های الکلی (Glow Plug)
( ۲۳ / ۹ / ۱۳۹۰ -- ۰۱ : ۰۱ صبح)Arash-3 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وجود نیترو باعث احتراق بهتر و خنک تر کار کردن موتور در یک دور ثابت خواهد شدشما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید



سلام اقا ارش
به فروم خوش امدید، برای اشنایی بیشتر دوستان لطفا خودتونو در قسمت معرفی اعضا معرفی و یک مقدار از سابقه فعالیت و مدلهای مورد علاقتون رو توضیح بدید.

Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۲۳ / ۹ / ۱۳۹۰ -- ۵۷ : ۱۰ صبح
ارسال ها نقل قول
Arash-3
**
کاربر جدید

ارتفاع : هزار پا
نام :
محل سکونت : .
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 23 اعتبار: 1
ارسال: #5
RE: آب بندی موتور های الکلی (Glow Plug)
سلام . چشم
راستی اینهمه تشکر برای همین یک جمله که نوشتید چیه؟شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

۲۷ / ۹ / ۱۳۹۰ -- ۱۹ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #6
RE: آب بندی موتور های الکلی (Glow Plug)
( ۲۷ / ۹ / ۱۳۹۰ -- ۱۹ : ۱۲ صبح)Arash-3 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام . چشم
راستی اینهمه تشکر برای همین یک جمله که نوشتید چیه؟شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید





لطف دوستان شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
۲۷ / ۹ / ۱۳۹۰ -- ۲۱ : ۱۰ صبح
ارسال ها نقل قول
NASSER
*****
VIP Silver
هیات علمی هواپیما

ارتفاع : بیست هزار پا
نام : ناصــر ایرجی
محل سکونت : خوی
مدل : Groovy-3d;CB-180q;Glider
راديو : Hitec Aurora 9
آفلاین
تاریخ عضویت: شهریور ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 455 اعتبار: 96
ارسال: #7
RE: آب بندی موتور های الکلی (Glow Plug)
سلام خدمت تمامی اساتید و دوستان محترم
اگر اجازه بفرمایید میخوام بزنم تو جاده خاکی و یه کم انتقاد از وضعیت بکنم...
اشتباه نشه ها انتقاد از وضعیت فاروم نه وضعیت مملکت(مملکت وضعیتش روبراهه و هیچ انتقادی بهش وارد نیست؛ نه گرونی ، نه بیکاری و .....شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

)
یکی از مشکلاتی که در این مدت کوتاهی که افتخار عضویت در این انجمن رو دارم، حس کردم و دیدم این مساله است که یکی از دوستان میاد و یک تاپیک جدید میزنه و اغلب اوقات میره دنبال کارش.برای اینکه غیبت نشه همین تاپیک رو مثال میزنم:
این تاپیک به همت حسین آقای عزیز و در تاریخ 1390/04/11 ایجاد و به یکی از مهمترین موضوعات و مسایل موتورهای درونسوز و الکلی یعنی مساله آب بندی پرداخته که جای تشکر فراوان داره از او ن تاریخ تا 1390/09/27 فقط و فقط 8 پست زده شده که یکی دو تای اونا (دقیقا 3 تاشون) ربط مستقیم با موضوع نداره یا بکل تعارف و سلام و صلواته که بیربط با موضوع هست
و از تاریخ بیست و هفتم آذرماه به این سو دیگر هیچ.....
همین بحث بودن یا نبودن نیترو در ترکیب سوخت موضوع مهم و جالبیه که برای بنده و امثال بنده که در اول راهیم و نیاز شدید به دانستن داریم بخصوص دانستن تجربیات اساتید ؛ دنبال کردن بحثی که آغاز شده بسیار ضروری بنظر میرسد و این امر علاوه بر اطلاع رسانی که رسالت اصلی این سایت انجمن و سایتهای مشابه میباشد، باعث پربار تر شدن انجمن و تبدیل شدن آن به یک مرجع میشود.
و مشکلی که در بالا عرض کردم به همین موضوع برمیگردد، اغلب (نه همه ) مطالبی که شروع شده ، نیمه کاره یا ناقص و نارسا رها شده اند .
با عرض معذرت ، گاها این احساس بمن دست میدهد که انگار تعدادی از اساتید و مدلیست های مجرب تمایل چندانی به انتقال تجارب و دانسته ها و اشتراک آنها با دیگران نیستند.چه اگه غیر از این میبود ، با وجود اینهمه مدل باز و مدل کار و استاد و مجرب فن ، نمیبایستی اینهمه مطلب ناقص و نارسا تلنبار میشد.
ارادت شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۰۵ : ۰۱ عصر
ارسال ها نقل قول
AMIN2904
**
مدیر بخش
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی ماشین

مدیر انجمن
نام : امین امام دوست
محل سکونت : رشت
مدل : edf jets & multirotors
راديو : Aurora9-hitec
آفلاین
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 3,003 اعتبار: 523
ارسال: #8
RE: آب بندی موتور های الکلی (Glow Plug)
( ۲۷ / ۹ / ۱۳۹۰ -- ۱۹ : ۱۲ صبح)Arash-3 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام . چشم
راستی اینهمه تشکر برای همین یک جمله که نوشتید چیه؟شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

یه آقا صدری که بیشتر نداریم.شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


مدیر بخش بی زحمت پاک کنه این پست رو.
دیدم مدیرا بیکارن یه خورده گفتم یکم دستشونو گرم کنم.

قبل از ارسال تاپیک لطفا از طریق جستجوی سایت موضوع خود را جستجو کنید و در صورت پیدا نکردن آنرا مطرح کنید..

لطفا به جای طرح سوالات خوددر پ.خ یا تماس تلفنی آنرا در تاپیک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مطرح کنید.

کاربران تازه وارد لطفا مطالعه کنند:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۱۹ : ۰۱ عصر
WWW ارسال ها نقل قول
Arash-3
**
کاربر جدید

ارتفاع : هزار پا
نام :
محل سکونت : .
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 23 اعتبار: 1
ارسال: #9
RE: آب بندی موتور های الکلی (Glow Plug)
( ۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۱۹ : ۰۱ عصر)amin2904 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
( ۲۷ / ۹ / ۱۳۹۰ -- ۱۹ : ۱۲ صبح)Arash-3 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام . چشم
راستی اینهمه تشکر برای همین یک جمله که نوشتید چیه؟شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


یه آقا صدری که بیشتر نداریم.شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


مدیر بخش بی زحمت پاک کنه این پست رو.
دیدم مدیرا بیکارن یه خورده گفتم یکم دستشونو گرم کنم.


اتفاقأ اگه پستی باید حذف بشه ، پست baja5 باید باشه چون ربطی به موضوع نداشت . همانطور که mana_341 هم فرمودند باید مطالب علمی نوشته بشه و اگه یک چیز بدرد بخور توش بود ، بعد ملت بیان نوشابه خانواده باز کنند و 1000 تا tnx بدن. وقتی مطلبی راجع به نیترو ( بودن یا نبودن ! ) مطرح میشه ، کلی سایت راجع به ویژگی آن میشه جستجو کرد و اگه کسی میخواد مطلب بنویسه نباید باور اشتباه خود را به عنوان قانون بنویسه تا افراد تازه کاری مثل من دچار اشتباه شویم .
۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۴۳ : ۰۱ عصر
ارسال ها نقل قول
Reza-Sadri
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی ماشین

مدیر ارشد
نام : رضا صدری
محل سکونت : شیراز
مدل : Car & Airplane
راديو : Futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: اسفند ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,840 اعتبار: 712
ارسال: #10
RE: آب بندی موتور های الکلی (Glow Plug)
( ۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۰۵ : ۰۱ عصر)mana_341 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام خدمت تمامی اساتید و دوستان محترم
اگر اجازه بفرمایید میخوام بزنم تو جاده خاکی و یه کم انتقاد از وضعیت بکنم...
اشتباه نشه ها انتقاد از وضعیت فاروم نه وضعیت مملکت(مملکت وضعیتش روبراهه و هیچ انتقادی بهش وارد نیست؛ نه گرونی ، نه بیکاری و .....شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

)
یکی از مشکلاتی که در این مدت کوتاهی که افتخار عضویت در این انجمن رو دارم، حس کردم و دیدم این مساله است که یکی از دوستان میاد و یک تاپیک جدید میزنه و اغلب اوقات میره دنبال کارش.برای اینکه غیبت نشه همین تاپیک رو مثال میزنم:
این تاپیک به همت حسین آقای عزیز و در تاریخ 1390/04/11 ایجاد و به یکی از مهمترین موضوعات و مسایل موتورهای درونسوز و الکلی یعنی مساله آب بندی پرداخته که جای تشکر فراوان داره از او ن تاریخ تا 1390/09/27 فقط و فقط 8 پست زده شده که یکی دو تای اونا (دقیقا 3 تاشون) ربط مستقیم با موضوع نداره یا بکل تعارف و سلام و صلواته که بیربط با موضوع هست
و از تاریخ بیست و هفتم آذرماه به این سو دیگر هیچ.....
همین بحث بودن یا نبودن نیترو در ترکیب سوخت موضوع مهم و جالبیه که برای بنده و امثال بنده که در اول راهیم و نیاز شدید به دانستن داریم بخصوص دانستن تجربیات اساتید ؛ دنبال کردن بحثی که آغاز شده بسیار ضروری بنظر میرسد و این امر علاوه بر اطلاع رسانی که رسالت اصلی این سایت انجمن و سایتهای مشابه میباشد، باعث پربار تر شدن انجمن و تبدیل شدن آن به یک مرجع میشود.
و مشکلی که در بالا عرض کردم به همین موضوع برمیگردد، اغلب (نه همه ) مطالبی که شروع شده ، نیمه کاره یا ناقص و نارسا رها شده اند .
با عرض معذرت ، گاها این احساس بمن دست میدهد که انگار تعدادی از اساتید و مدلیست های مجرب تمایل چندانی به انتقال تجارب و دانسته ها و اشتراک آنها با دیگران نیستند.چه اگه غیر از این میبود ، با وجود اینهمه مدل باز و مدل کار و استاد و مجرب فن ، نمیبایستی اینهمه مطلب ناقص و نارسا تلنبار میشد.
ارادت شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید



سلام
من بصورت خلاصه جوابتونو میدم، اول اینکه شروع کننده یک تاپیک الزاما نباید خودش تا انتها جلو بره و فقط انتظار از یک نفر باشه که چون شروع کننده بوده حالا باید تا اخر پشت سر هم پست بزنه، دوم رونق هر تاپیک با پاسخهای بقیه اعضا مشخص میشه و این مورد نه تنها در این فاروم بلکه در همه فارومها هست، ممکنه یک تاپیک فقط یک پست داشته باشه.

( ۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۴۳ : ۰۱ عصر)Arash-3 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
( ۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۱۹ : ۰۱ عصر)amin2904 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
( ۲۷ / ۹ / ۱۳۹۰ -- ۱۹ : ۱۲ صبح)Arash-3 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام . چشم
راستی اینهمه تشکر برای همین یک جمله که نوشتید چیه؟شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


یه آقا صدری که بیشتر نداریم.شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


مدیر بخش بی زحمت پاک کنه این پست رو.
دیدم مدیرا بیکارن یه خورده گفتم یکم دستشونو گرم کنم.


اتفاقأ اگه پستی باید حذف بشه ، پست baja5 باید باشه چون ربطی به موضوع نداشت . همانطور که mana_341 هم فرمودند باید مطالب علمی نوشته بشه و اگه یک چیز بدرد بخور توش بود ، بعد ملت بیان نوشابه خانواده باز کنند و 1000 تا tnx بدن. وقتی مطلبی راجع به نیترو ( بودن یا نبودن ! ) مطرح میشه ، کلی سایت راجع به ویژگی آن میشه جستجو کرد و اگه کسی میخواد مطلب بنویسه نباید باور اشتباه خود را به عنوان قانون بنویسه تا افراد تازه کاری مثل من دچار اشتباه شویم .


منظورتون کدوم پسته ؟ اگر منظورتون این پست هست :
"سلام اقا ارش
به فروم خوش امدید، برای اشنایی بیشتر دوستان لطفا خودتونو در قسمت معرفی اعضا معرفی و یک مقدار از سابقه فعالیت و مدلهای مورد علاقتون رو توضیح بدید. "
باید بگم معمولا به تمام اعضای جدید که خودشونو معرفی نکردند این موضوع یاداوری میشه و ممکنه در هر تاپیکی هم باشه، ضمنا دکمه تشکر را هر شخصی هر جور که مایل بود ازش استفاده میکنه و به بقیه مربوط نمیشه، مثلا شما فقط به پستهای که ارزش دارن تنکس بزن ، اما این که بقیه چطور از این دکمه استفاده میکنند ربطی به شما نداره.

Traxxas E-Revo Brushless, Kyosho Calmato, DJI Flame Wheel 450
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۱۰ : ۰۲ عصر، توسط Reza-Sadri.)
۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۵۲ : ۰۱ عصر
ارسال ها نقل قول
HOOMAN
****
مدیر کل

مدیر کل
نام : هومن ایـــواز
محل سکونت : شیراز
مدل : cessna182-Calmato Sport
راديو : Hitec Sport 2.4
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 3,019 اعتبار: 280
ارسال: #11
RE: مشکلات فروم
از تشکر هر جوری که دوست دارید استفاده کنید اما از اعتبار باید در چارچوبی که مشخص شده : یعنی پست هایی که به لحاظ علمی مفید هستند و براشون زحمت کشیده شده استفاده کنید. مخصوصا که تا چند روز دیگه اهمیت اعتبار بیشتر هم میشه !
الان من دیدم مسعود همینجوری به پست مانا اعتبار داده !!!!
۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۰۰ : ۱۰ عصر
ارسال ها نقل قول
moh-norouzian
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی هلی کوپتر

مدیر ارشد
نام : محسن نوروزیان
محل سکونت : بندرانزلی
مدل : T-Rex 500 E
راديو : JR-XG7
آفلاین
تاریخ عضویت: اردیبهشت ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 1,676 اعتبار: 1015
ارسال: #12
RE: آب بندی موتور های الکلی (Glow Plug)
( ۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۰۵ : ۰۱ عصر)mana_341 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام خدمت تمامی اساتید و دوستان محترم
اگر اجازه بفرمایید میخوام بزنم تو جاده خاکی و یه کم انتقاد از وضعیت بکنم...
اشتباه نشه ها انتقاد از وضعیت فاروم نه وضعیت مملکت(مملکت وضعیتش روبراهه و هیچ انتقادی بهش وارد نیست؛ نه گرونی ، نه بیکاری و .....شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

)
یکی از مشکلاتی که در این مدت کوتاهی که افتخار عضویت در این انجمن رو دارم، حس کردم و دیدم این مساله است که یکی از دوستان میاد و یک تاپیک جدید میزنه و اغلب اوقات میره دنبال کارش.برای اینکه غیبت نشه همین تاپیک رو مثال میزنم:
این تاپیک به همت حسین آقای عزیز و در تاریخ 1390/04/11 ایجاد و به یکی از مهمترین موضوعات و مسایل موتورهای درونسوز و الکلی یعنی مساله آب بندی پرداخته که جای تشکر فراوان داره از او ن تاریخ تا 1390/09/27 فقط و فقط 8 پست زده شده که یکی دو تای اونا (دقیقا 3 تاشون) ربط مستقیم با موضوع نداره یا بکل تعارف و سلام و صلواته که بیربط با موضوع هست
و از تاریخ بیست و هفتم آذرماه به این سو دیگر هیچ.....
همین بحث بودن یا نبودن نیترو در ترکیب سوخت موضوع مهم و جالبیه که برای بنده و امثال بنده که در اول راهیم و نیاز شدید به دانستن داریم بخصوص دانستن تجربیات اساتید ؛ دنبال کردن بحثی که آغاز شده بسیار ضروری بنظر میرسد و این امر علاوه بر اطلاع رسانی که رسالت اصلی این سایت انجمن و سایتهای مشابه میباشد، باعث پربار تر شدن انجمن و تبدیل شدن آن به یک مرجع میشود.
و مشکلی که در بالا عرض کردم به همین موضوع برمیگردد، اغلب (نه همه ) مطالبی که شروع شده ، نیمه کاره یا ناقص و نارسا رها شده اند .
با عرض معذرت ، گاها این احساس بمن دست میدهد که انگار تعدادی از اساتید و مدلیست های مجرب تمایل چندانی به انتقال تجارب و دانسته ها و اشتراک آنها با دیگران نیستند.چه اگه غیر از این میبود ، با وجود اینهمه مدل باز و مدل کار و استاد و مجرب فن ، نمیبایستی اینهمه مطلب ناقص و نارسا تلنبار میشد.
ارادت شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید



ضمن تشکر ، از پست شما مشخص هست که قصد شما این است که سایت هر چه بیشتر بهتر و پربار تر بشود.. اما اینکه احساس میکنید تعدادی از اساتید تمایل به انتقال تجارب ندارند ، احساس درستی نیست.. فراموش نکنید که مدیران هر روز با تعداد زیادی سئوال از جانب کاربران مواجه هستند که وقت زیادی از آنها میگیرد.. از طرف دیگر بیشتر مدیران بعضی از پست ها را ایجاد میکنند تا سرفصل یک موضوع جالب ایجاد شود تا کاربران تشویق به تحقیق و ادامه آن پیدا کنند. از طرف دیگر اگر کاربران یک پست را مفید می بینند میتوانند در ادامه پست بزنند و ادامه آن را از مدیر بخش خواستار شوند.
اگر بخواهید منصفانه به مطالب انجمن نگاه داشته باشید متوجه خواهید شد که تعداد مطالب مفید و علمی بسیار بیشتر از مطالب نیمه کاره است..موضوع ادامه مطالب نیمه کاره از جمله مواردی است که در بخش مدیران ، مابین آنها پیگیری میشود..این موضوع زمان میبرد و در آینده نزدیک بخش کتابخانه سایت نشان دهنده غنی بودن سایت از مطالب مفید خواهد بود.
۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۴۱ : ۱۰ عصر
ارسال ها نقل قول
AMIR110011
******
VIP Bronze

ارتفاع : سی هزار پا
نام : --
محل سکونت : کامفیروز
مدل : GAUI,T-REX,FALCON,....
راديو : ----
غایب
تاریخ عضویت: شهریور ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 657 اعتبار: 44
ارسال: #13
RE: مشکلات فروم
( ۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۰۰ : ۱۰ عصر)HOOMAN نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
از تشکر هر جوری که دوست دارید استفاده کنید اما از اعتبار باید در چارچوبی که مشخص شده : یعنی پست هایی که به لحاظ علمی مفید هستند و براشون زحمت کشیده شده استفاده کنید. مخصوصا که تا چند روز دیگه اهمیت اعتبار بیشتر هم میشه !
الان من دیدم مسعود همینجوری به پست مانا اعتبار داده !!!!

هومن یک مشکل دیگه ای که هست من در خیلی پست ها دیدم مثلا یکی که مدیر یک بخش هست در پستش حتی یک یا دوکلمه که لازم به تشکر هم نیست 10 تا تشکر بچه ها ردیف میکنن من نمیدونم این برای چی هست ولی اگه یک بنده خدایی که یک پستی که شاید ارزش پستش از اون مدیر هم بیشتر هست رو میزنه با 2 یا خیلی دوستان حوصله کنند4 تا تشکر خشکو خالی میزنند بهتر این موضوع هم بررسی بشه این تشکر ها رو هم هدفمندش کنید مثل اعتبار دادن

۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۴۷ : ۱۰ عصر
ارسال ها نقل قول
moh-norouzian
***
مدیر ارشد
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی رادیو و الکترونیک
هیات علمی هلی کوپتر

مدیر ارشد
نام : محسن نوروزیان
محل سکونت : بندرانزلی
مدل : T-Rex 500 E
راديو : JR-XG7
آفلاین
تاریخ عضویت: اردیبهشت ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 1,676 اعتبار: 1015
ارسال: #14
RE: آب بندی موتور های الکلی (Glow Plug)
( ۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۴۳ : ۰۱ عصر)Arash-3 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
( ۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۱۹ : ۰۱ عصر)amin2904 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
( ۲۷ / ۹ / ۱۳۹۰ -- ۱۹ : ۱۲ صبح)Arash-3 نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام . چشم
راستی اینهمه تشکر برای همین یک جمله که نوشتید چیه؟شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


یه آقا صدری که بیشتر نداریم.شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


مدیر بخش بی زحمت پاک کنه این پست رو.
دیدم مدیرا بیکارن یه خورده گفتم یکم دستشونو گرم کنم.


اتفاقأ اگه پستی باید حذف بشه ، پست baja5 باید باشه چون ربطی به موضوع نداشت . همانطور که mana_341 هم فرمودند باید مطالب علمی نوشته بشه و اگه یک چیز بدرد بخور توش بود ، بعد ملت بیان نوشابه خانواده باز کنند و 1000 تا tnx بدن. وقتی مطلبی راجع به نیترو ( بودن یا نبودن ! ) مطرح میشه ، کلی سایت راجع به ویژگی آن میشه جستجو کرد و اگه کسی میخواد مطلب بنویسه نباید باور اشتباه خود را به عنوان قانون بنویسه تا افراد تازه کاری مثل من دچار اشتباه شویم .

آقای آرش عزیز
اگر قصد شما کمک هست که سایت بهتر بشه .. سعی کن مطالب خودت را به روشی بنویسی که این قصد در اون دیده بشه.. این نوشته شما ( نوشابه خانواده و ... ) و ( باور اشتباه خود را بعنوان قانون بنویسه ) کاربران دیگه را به اشتباه می اندازه.. ضمنا کمی راجع به افراد مطالعه کن بعد نام اونها رو در نوشته خودت بیار.. آقای BAJA5 که همینطوری نامش را میبری و نظر میدی که پستش ربطی به موضوع نداره.. جناب صدری است که استاد همه ما مدیران سایت هست..رعایت نزاکت و ادب در نوشتار اولین وظیفه هر کاربر در این سایت هست..
۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۵۵ : ۱۰ عصر
ارسال ها نقل قول
HOOMAN
****
مدیر کل

مدیر کل
نام : هومن ایـــواز
محل سکونت : شیراز
مدل : cessna182-Calmato Sport
راديو : Hitec Sport 2.4
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 3,019 اعتبار: 280
ارسال: #15
RE: مشکلات فروم
تا چند روز دیگه کاربرانی که پست های کافی و اعتبار لازم رو دارند به گروهی خواهند رفت که اسمش رو هم گذاشتیم VIP .
و یکسری تسهیلات ویژه برای اون گروه در نظر خواهیم گرفت. اما این گروه طوری هست که فقط اعضای با ارزش می توانند در اون قرار بگیرند. اهمیت اعتبار اون موقع مشخص خواهد شد.
تشکر هم هر کس خودش میدونه چطور ازش استفاده کنه
۱۸ / ۱۰ / ۱۳۹۰ -- ۵۶ : ۱۰ عصر
ارسال ها نقل قول


کلمات کلیدی: مشکلات, فروم,


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کمک جهت پیشرفت فروم HOOMAN 131 26,862 ۱۰ / ۱۱ / ۱۳۹۳ -- ۲۵ : ۱۰ عصر
آخرین ارسال: hooman jahani
  خرید و فروش و مشکلات آن HOOMAN 94 19,300 ۱۶ / ۱۰ / ۱۳۹۳ -- ۵۷ : ۰۴ عصر
آخرین ارسال: reza3548

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان