R30 Forum

خوش آمدید به انجمن تخصصی مدل آرسی, میهمان گرامی وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ توجه ] شرايط و امکانات VIP [ فيلم ] آموزش كار با آرسي تيوب
[ نظر سنجي ] سايت آرسي را چگونه ارزيابي مي کنيد ؟ [ توجه ] سوالات کاربران جديد درباره آرسي
 
امتیاز موضوع:
  • 14 رأی - میانگین امتیازات: 2.14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی موتور های جت JET CAT U-S-A
نویسنده پیام
Sina-Nazari
******
VIP Silver

Katy Perry
نام : sina nazari
محل سکونت : شیراز
مدل : Katana 50s
راديو : Futaba T8FGS
آفلاین
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 739 اعتبار: 120
ارسال: #1
معرفی موتور های جت JET CAT U-S-A
اولین مدل و کوچکترین سایز شرکت جت کت

شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید



P20 - SE

قیمت دو میلیون و هفتصد هزار تومان شامل و همراه استارتر مخصوص خودش

مشخصـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــات عمومـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــی

1- استارت تمام الکترونیکی و از طریق رادیو

2-کوچک شدن واحد کنترل الکترونیکی (ECU) در ورژن جدید

3- جهت نصب فقط یک کابل از واحد کنترل به موتور آمده است

4-کار با باطری 2 سل 910 میلی آمپر لیپو

5- دارای شیر برقی مینیاتوری برای سوخت و گاز

6- شیر برقی سوخت تمام الکترونیکی پروپوشنال

7- همراه پکیج تمامی کانکتورها و فیلتر ها و کابل ها هم ارایه می شود

8- همراه پکیج سیلندر گاز استارتر ارایه داده می شود

9- همراه با دفترچه کامل نصب و راه اندازی

10- داراس سه سال گارانتی معتبر


مشخصـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ات فنـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــی

1-مقدار تراست 5.25 ال بی اس در دور 245000 در دقیقه

2- وزن 13 OZ

3- قطر 2.4 اینچ

4- طول 7 اینچ

5- مقدار حرارت اگزوز 580 الی 690 درجه سانتیگراد

6- مصرف سوخت 3.5 OZ در فول پاور

7- نوع سوخت Jet A1, 1-K kerosene

8- روغن سنیتاتیک مخصوص جت حدودا 5 در صد در سوخت

9- سرویس هر 25 ساعت کاری
دومین موتور شرکت جت کت

P60-SE Special Edition

شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید




قیمت دو میلیون و چهار صو پنجاه هزار تومان شامل و همراه استارتر مخصوص خودش

مشخصـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــات عمومـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــی

1- استارت تمام الکترونیکی و از طریق رادیو

2-همراه با استارتر

3- جهت نصب فقط یک کابل از واحد کنترل به موتور آمده است

4-کار با باطری 2 سل 2500 میلی آمپر لیپو

5- دارای شیر برقی مینیاتوری برای سوخت و گاز

6- شیر برقی سوخت تمام الکترونیکی پروپوشنال

7- همراه پکیج تمامی کانکتورها و فیلتر ها و کابل ها هم ارایه می شود

8- همراه پکیج سیلندر گاز استارتر ارایه داده می شود

9- همراه با دفترچه کامل نصب و راه اندازی

10- داراس سه سال گارانتی معتبر

11- همراه با واحد کنترل و پروگرامر GSU

12- همراه با برد کامل آی او


مشخصـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ات فنـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــی

1-مقدار تراست 13 ال بی اس در دور 165000 در دقیقه

2- وزن 1.8 ال بی شامل موتور همراه با استارتر

3- دور موتور 50000 الی 165000 دور در دقیقه

4- -----------

5- مقدار حرارت اگزوز 580 الی 690 درجه سانتیگراد

6- مصرف سوخت 8 OZ در فول پاور

7- نوع سوخت Jet A1, 1-K kerosene

8- روغن سنیتاتیک مخصوص جت حدودا 5 در صد در سوخت

9- سرویس هر 25 ساعت کاری

وقتی از این موتور می خرید در پکیج اون کلی هم جی جی بهتون می دن

شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

(آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۵ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۵۹ : ۰۸ عصر، توسط Sina-Nazari.)
۲۵ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۵۸ : ۰۸ عصر
WWW ارسال ها نقل قول
AMIN2904
**
مدیر بخش
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی ماشین

مدیر انجمن
نام : امیررضا امام دوست
محل سکونت : رشت
مدل : edf jets
راديو : Aurora9-hitec
آفلاین
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,643 اعتبار: 405
ارسال: #2
RE: معرفی موتور های جت JET CAT *****
حیف که سقف اعتبارم تموم شده.
ممنون از تاپیک مفیدشما.

قبل از ارسال تاپیک لطفا از طریق جستجوی سایت موضوع خود را جستجو کنید و در صورت پیدا نکردن آنرا مطرح کنید..

لطفا به جای طرح سوالات خوددر پ.خ یا تماس تلفنی آنرا در تاپیک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مطرح کنید.

کاربران تازه وارد لطفا مطالعه کنند:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۲۵ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۳۶ : ۰۹ عصر
WWW ارسال ها نقل قول
Aliviper
******
VIP Silver
کلوب تهران

شاه غلام
نام : علی
محل سکونت : تهران
مدل : caster-serpent-kyosho
راديو : futaba
آفلاین
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 606 اعتبار: 141
ارسال: #3
RE: معرفی موتور های جت JET CAT *****
آقا این چه وضعیه من می خوام اعتبار بدم اما سیستم نمیذاره... مثلا وی آی پی هستیما............
اما دستت درد نکنه استاد مطلبت عالی بود...
فقط هزینه ی سوخت چقدره؟ خرابی این موتور ها چقدره؟ قیمت یک بدنه برای این موتورا چقدره؟ ابعاد بدنه ها چقدر هستند؟ تو ایران هم ساپورت دارند؟

KyOSHO the finest rc models
۲۵ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۰۶ : ۱۰ عصر
WWW ارسال ها نقل قول
Sina-Nazari
******
VIP Silver

Katy Perry
نام : sina nazari
محل سکونت : شیراز
مدل : Katana 50s
راديو : Futaba T8FGS
آفلاین
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 739 اعتبار: 120
ارسال: #4
RE: معرفی موتور های جت JET CAT *****
( ۲۵ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۰۶ : ۱۰ عصر)Aliviper نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آقا این چه وضعیه من می خوام اعتبار بدم اما سیستم نمیذاره... مثلا وی آی پی هستیما............
اما دستت درد نکنه استاد مطلبت عالی بود...
فقط هزینه ی سوخت چقدره؟ خرابی این موتور ها چقدره؟ قیمت یک بدنه برای این موتورا چقدره؟ ابعاد بدنه ها چقدر هستند؟ تو ایران هم ساپورت دارند؟

1-

انواع سوخت ها :

سوخت JP-1 :
اين سوخت توسط فرانك وايت به وجود آمد اين نوع سوخت داراي نقطه انجماد پايين بوده يا مي توان گفت همان نفت است وخاصيت اصلي اين سوخت اين است كه حداكثر حرارت را در واحد حجم توليد مي كند و از خاصيت روغن كاري خوبي برخوردار است و بدليل آنكه تبخير پذيري آن در درجه حرارت هاي نسبتا بالا كم است و موتور دچار كمبود سوخت نمي شود و خاموش نمي گردد.روشن كردن موتورها در هواي سرد با اين نوع سوخت مشكل است و در ارتفاعات سبب خاموش شدن موتورها مي گردد .



سوخت JP-2 :

اين سوخت در سال 1945 ساخته شد و تركيب بنزين و نفت مي باشد كه بيشترين درصد آن را نفت تشكيل مي دهد. سوخت جي پي 2 بدليل پيشرفت سريع صنعت هواپيمايي نتوانست جوابگوي نياز باشد اما زمينه اي براي تهيه سوخت ها ي بعدي شد.


سوخت JP-3:

اين سوخت در سال 1947 توليد شد و مخلوطي از 65 تا 70 درصد بنزين و 30 تا 35 درصد نفت مي باشد و اين سوخت سبب شد كه مشكل روشن نشدن موتورها در سرما برطرف شود و همچنين

در ارتفاعات روشن كردن موتور بهبود يافته است ولي اين سوخت تمايل زيادي به بخار شدن دارد كه سبب خاموش شدن موتورها مي شود.


سوخت JP-4 :

در سال 1951 تهيه شد و از 65 درصد گازوئيل و 35 درصد نفت تشكيل شده است اما فشار تبخير آن بسيار پايين است و بين 2تا 3 پوند فشار مي باشد.كاهش فشار تبخير سبب كاهش سوخت در تانك مي گردد و خاموش شدن موتور بر اثر تبخير شدن سوخت تقليل مي يابد. علامت ناتو اين سوخت
F40 مي باشد.


سوخت JP-5 :

اين سوخت داراي نقطه اشتعال بالا است يعني 140 درجه فارنهايت و كم تبخير مي شود. برد تقطيري آن 550-350 درحه فارنهايت بوده و نقطه انجمادش 55- درجه فارنهايت مي باشد و مشكل روشن كردن موتورها در هواي سرد و روشن كردن مجدد موتور در ارتفاعات رو به كاهش مي باشد و علامت ناتو آن
F44 است.


سوخت JP-6 :

اين سوخت براي هواپيماهايي است كه داراي موتور جت و سرعتشان بيش ازسرعت صوت باشد توليد مي گردد. نقطه انجماد اين سوخت 65- درجه فارنهايت است پس نتيجه مي گيريم كه استفاده از اين سوخت در هواي سرد و ارتفاعات بالا مناسب است و قابل ذكر است كه علامت ناتو آن
F44 است.


سوخت JP-7 :

اين سوخت براي ماموريت هاي خاص تهيه گرديد است.اين سوخت كمتر در هواپيماهاي نظامي مورد استفاده قرار مي گيرد و جانشين مناسبي براي سوخت جي پي 4 مي باشد و تركيبي از مواد ضد زنگ ، ضد اكسيژن و ضديخ زدگي اين سوخت دارا است. سوخت جي پي 7 تقريبا مشابه جي پي 5 است اما اشتعالي مثل سوخت هاي نفتي دارد و علامت ناتو آن
F44 است.


سوخت
JET A-1 و JET A :

مذكور به دليل دارا بودن خلوص بالا يعني نداشتن مواد گوگردي و اسيديته پايين پس از افزاش مواد افزودني مورد نياز مستثيما مورد استفاده قرار مي گيرد.



كدهاي سوختي :

كد A : معرف سوختي است كه داراي موادي چون ضديخ ، ضداكسيژن و ضدزنگ زدگي است.
كد B : اين نوع سوخت مانند F-34 است فقط ضديخ ندارد.
كد C: اين نوع سوخت تجاري است و براي خطوط هوايي با مشخصات معين و براي موتورهاي جت در نظر گرفته شده است.
كد D : نقطه انجماد آن 50- درجه فارنهايت مي باشد و مانند JP-8 است.
كد E: نقطه انجماد آن 36- درجه فارنهايت است.
كد F : از هر نظر همانند JP-4 مي باشد.


منبع :هواپیمایی و زبان انگلیسی

سوخت JP-8 :نیروی هوایی ایالات متحده در سال 1995 سوخت JP-8 را جایگزین JP-4 کرد.این سوخت دارای نقطه اشتعال بالاتر،بقاپذیری بیشتر و میزان ترکیبات سرطان زای کمتر است.
JP-8 از لحاظ ساختاری شبیه به JP-5 است با این تفاوت که نقطه اشتعال پایین تری دارد.این سوخت به واسطه ویژگیهای منحصر به فرد خود تا سال 2025 در خدمت نیروی هوایی ایالات متحده خواهد بود.JP-8 در بین نیروهای ناتو با کد F-94 شناخته می شود.ترابری هوایی غیر نظامی از ترکیبی یکسان با JP-8 تحت عنوان JET-A به عنوان سوخت استفاده می کند.

JP-8 شامل ترکیباتی مانند باز دارنده انجماد آب درون سوخت،بازدارنده خوردگی موتور توسط سوخت،روان کننده و مواد ضد الکتریسیته ساکن می باشد.در ساختار JP-8 میزان بنزن که ماده ای سرطان زا و هگزان که ماده ای سمی است کاهش یافته است.

سوخت JP-8 +100 : گونه ارتقا یافته JP-8 در سال 1994 تولید شده است.پایداری گرمایی این سوخت تا 100 درجه فارانهایت افزایش پیدا کرده است.از مشخصات ظاهری این سوخت می توان به این موارد اشاره کرد:دمای اشتعال 38 درجه سانتی گراد - دمای اشتعال خود به خود 270 درجه سانتی گراد-دمای جوش 140 تا 300 درجه سانتی گراد-حلالیت در آب ناچیز-رنگ زرد کم رنگ(کاهی رنگ)

سوخت JP-TS : ویژگی خاص این سوخت تعادل گرمایی بسیار بالا و نقطه انجماد پایین آن است.JP-TS در سال 1956 برای هواپیمای جاسوسی U-2 تولید شد.این سوخت تنها در 2 پالایشگاه ایالات متحده تولید می شود.

سیال JP-10 : یک پیشران مایع است که به خاطر نقطه انجماد بسیار پایین ، از آن به عنوان سوخت موشک های هوا تنفس استفاده می شود.این سیال از ترکیب خالص به نام EXO-TETRAHYL DRODICYELOPETADIENE ساخته شده است.فضا پیمای X-37 که در ناسا طراحی شده است احتمالا از این سوخت استفاده خواهد کرد.

سوخت JP-900 : نیروی هوایی ایالات متحده در حال توسعه برنامه موتور توربینی IHPTET برای دو برابر کردن میزان نسبت سوخت به وزن می باشد.برنامه IHPTET در حال یافتن راهی برای افزایش فشار و دمای سوخت موتور جهت دستیابی به افزایش نسبت سوخت به وزن می باشد.برای این منظور نیازز به سوختی خاص است که پایداری گرمایی آن حدود 900 درجه فارنهایت باشد.این سوخت همچنین دارای پایداری اکسایشی و پایداری گرما کافت می باشد و در دانشگاه پنسیلوانیا تولید شده است.

هواپیماهای سوخت رسان معمولا از jp-5 استفاده می کنند.
jp-5 :
این سوخت نوعی نفت با نقطه اشتعال بالا است. سوختی است که فقط برای ذخیره شدن در هواپیمای سوخت گیری استفاده می شود زیرا نقطۀ اشتعال آن بالا بوده و خطر انفجار را کم و یا از بین می برد و می توان بدون ایجاد خطر در هواپیمای سوخت گیری آن را ذخیره نمود. این سوخت دارای نقطۀ اشتعال بالا، فشار تبخیری پایین و درصد روغن آن بالا است. از این سوخت برای وسایل پروازی با سرعت زیاد که در اثر خصوصیات آیرودینامیکی امکان گرم شدن سوخت وجود دارد استفاده می شود. فشار تبخیری آن حتّی پایین تر از jp-4 می باشد. در ابتدا jp-5 با بنزین هواپیمایی 145/115 با نسبت 2 به 1 یا 3 به 1 مخلوط می شد تا سوختی شبیه jp-4 به وجود آید.

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


[ حدودا لیتری 40 تومان
2- عمر تعریف نشده، تا زمانی که قطعات سالم هستند موتور کار میکنه
منتهی توی ۲۵ ساعت کارکرد به گفته سازنده موتور باید یه اورهال بشه ، در این اورهال بالبرینگ ها عوض میشوند و اگر احتمالا محفظه احتراق هم آسیب دیده باشه عوض میشه ، بعد میره برای ۲۵ ساعت بعدی که اگر لوازم دیگر هم عمرشون تمام شده تعویض بشه
3 - قیمت بدنه که اسکیل نباشه و برای شروع از ۴۰۰ تومن شروع میشه ، ولی کیت های اسکیل از ۲ تومن به بالا ، قیمت زیادش هم بیشتر بخاطر چرخ های جمع شو هستش
4- وزنشون که زیاده پس باید بدنه بزرگی داشته باشه دقیق نمی دونم
5- اره ساپورت میشه بچه های مدلر اصفهان استفاده میکنن.
اینم دوتا فیلم از مو تور جت
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

اینم فیلم کارکرد :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۲۵ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۱۲ : ۱۱ عصر، توسط Sina-Nazari.)
۲۵ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۰۳ : ۱۱ عصر
WWW ارسال ها نقل قول
arman tajaddodi
****
VIP Silver

ارتفاع : ده هزار پا
نام : ارمان تجددي
محل سکونت : رشت
مدل : walkra
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 166 اعتبار: 67
ارسال: #5
RE: معرفی موتور های جت JET CAT *****
يك ماه پيش اگه وارد قسمت موتور هاي جت اين سايت ميشديد يك تاپيك بشتر نبود ولي تو اين چند روز به 4 تا افزايش پيدا كرده و من خيلي از اين بابت خوشحالم
۲۵ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۳۵ : ۱۱ عصر
WWW ارسال ها نقل قول
تبلیغات
پرشین پایا
By: My-BB.Ir
Ettehad
******
VIP Diamond

ارتفاع : سی هزار پا
نام : ---
محل سکونت : شیراز
مدل :
راديو :
غایب
تاریخ عضویت: دي ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 664 اعتبار: 1030
ارسال: #6
RE: معرفی موتور های جت JET CAT *****
آقا سینا
نمی دونم چرا نشد بهت اعتبار بدم چون در این تاپیک هنوز اعتباری نداده ام که سقف اعتبارم تموم بشه . ممنون از اطلاعات داده شده
۲۶ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۳۴ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول
HOOMAN
****
مدیر کل

مدیر کل
نام : هومن ایـــواز
محل سکونت : شیراز
مدل : cessna182-Calmato Sport
راديو : Hitec Sport 2.4
آفلاین
تاریخ عضویت: آبان ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,861 اعتبار: 259
ارسال: #7
RE: معرفی موتور های جت JET CAT *****
دوستان برخی از پستها رو در گوکل جستجو کنید . از سینای عزیز هم می خواهم منبع رو حتما بگذارند :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۲۶ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۵۷ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول
Sina-Nazari
******
VIP Silver

Katy Perry
نام : sina nazari
محل سکونت : شیراز
مدل : Katana 50s
راديو : Futaba T8FGS
آفلاین
تاریخ عضویت: مرداد ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 739 اعتبار: 120
ارسال: #8
RE: معرفی موتور های جت JET CAT *****
( ۲۶ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۵۷ : ۱۲ صبح)HOOMAN نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دوستان برخی از پستها رو در گوکل جستجو کنید . از سینای عزیز هم می خواهم منبع رو حتما بگذارند :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

منبع هارو اقا هومن عزیز گفتن نیازی به گفتن من نبود شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

۲۶ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۰۸ : ۰۱ صبح
WWW ارسال ها نقل قول
AMIN2904
**
مدیر بخش
هيات علمي مولتي روتور
هیات علمی ماشین

مدیر انجمن
نام : امیررضا امام دوست
محل سکونت : رشت
مدل : edf jets
راديو : Aurora9-hitec
آفلاین
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 2,643 اعتبار: 405
ارسال: #9
RE: معرفی موتور های جت JET CAT *****
آقا من چرانمیتوم اعتباربدم؟
تواین تاپیک نه تاحالا اعتباردادم نه به سینا جان.
چرانمیزاره؟چندین باربرام پیش اومده.
آقاهومن مشکل از پلاگین نیست؟

قبل از ارسال تاپیک لطفا از طریق جستجوی سایت موضوع خود را جستجو کنید و در صورت پیدا نکردن آنرا مطرح کنید..

لطفا به جای طرح سوالات خوددر پ.خ یا تماس تلفنی آنرا در تاپیک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مطرح کنید.

کاربران تازه وارد لطفا مطالعه کنند:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
۲۶ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۲۷ : ۰۲ عصر
WWW ارسال ها نقل قول
احمدBMW
****
کاربر سایت

ارتفاع : ده هزار پا
نام : احمد
محل سکونت : اصفهان
مدل :
راديو : JR-XG7
آفلاین
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 164 اعتبار: 2
ارسال: #10
RE: معرفی موتور های جت JET CAT *****
آقا سینا با عرض پوزش آیا شما در مورد دور موتور آن مطمئن هستید چون 245000دور خیلی زیاده
و نیاز به یه یاتاقان بندی بسیار پیشرفته داره

به امید روزهای خوش
۲۶ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۵۱ : ۱۰ عصر
ارسال ها نقل قول
تبلیغات
پرشین پایا
By: My-BB.Ir
Hossein
******
VIP Bronze

ارتفاع : سی هزار پا
نام : H
محل سکونت : شیراز
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 686 اعتبار: 0
ارسال: #11
RE: معرفی موتور های جت JET CAT *****
سلام
من تا 150000 تاشو شنیده بودم ! و در این جتها بجای یاتاقان از بالبرینگ های سرامیکی استفاده که هم حرارت و هم استحکاک رو بخوبی تحمل میکنند ولی خیلی سریع بایستی عوض شوند و شرکت های سازنده کیتهایی از لوازم تعویضی رو میفروشند .
۲۶ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۰۹ : ۱۱ عصر
ارسال ها نقل قول
احمدBMW
****
کاربر سایت

ارتفاع : ده هزار پا
نام : احمد
محل سکونت : اصفهان
مدل :
راديو : JR-XG7
آفلاین
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 164 اعتبار: 2
ارسال: #12
RE: معرفی موتور های جت JET CAT *****
حسین آقا یاتاقان که گفتم کلی است و بلبرینگ هم نوعی یاتاقان است ولی باز هم فکر نمی کنم
یاتاقان سرامیکی جواب گو باشد مخصوصا اگه از پیش فشار مانند روغن یا هوا استفاده نشه
تو موتورهای بزرگ می دونم از گرافیت و یاتاقان های بادی استفاده میشه اون هم چندین تا
تو سانتریفیوژ که600000دور میزنه از یاتاقان مغناطیسی استفاده میشه و تو توربو شارژر که 200000دور میزنه
از یاتاقانهای روغنی تحت فشار 5اتمسفر استفاده میشه که باز نیروی شعاعی داره نه محوری مثل جت
حالا این جت معلومه کدوم را داره؟؟؟؟ اگه کسی میدونه ما را از کنجکاوی در بیاره
ممنون

به امید روزهای خوش
۲۷ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۲۲ : ۰۴ صبح
ارسال ها نقل قول
Hossein
******
VIP Bronze

ارتفاع : سی هزار پا
نام : H
محل سکونت : شیراز
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 686 اعتبار: 0
ارسال: #13
RE: معرفی موتور های جت JET CAT *****
سالم احمد آقا
یاتاقان یک قطعه هست و بالبرینگ هم یک قطعه دیگر ! یاتاقان همون بالبرینگ نیست قربان !! یاتاقان یک قطعه فلزی هست که با یک لایه از جنس بابیت آبکاری شده و میل لنگ روی این قطعات (یاتاقان) با فشار روغن حرکت یا به چرخش در میاد ولی بالبرینگ دوتا کنس داره که بوسیله چند تا ساچمه به هم پرس شده و اگر بالبرینگ شما دوبر زد باشد که خودش گریس لازمه رو داره ولی اگر یک بر زد باشه که از طرف داخل روغن کاری میشه مثل موتورهای مدل اون بالبرینگ جلویی رو میگم که بعد از پولی هست که وقتی پولی رو برمیداری یک بالبرینگ زد دار (درپوش)میبینی و اگر اونو در بیاری اونطرفش زد نداره برای اینکه توی پوسته موتور یک شیار بسیار ظریفی از دهنه پایین کاربراتور تا این بالبرینگ کشیده شده که همون ، یک مقدار سوخت حاوی روغن رو به بالبرینگ میرسونه و عرض کردم که موتورهای جت مدل از بالبرینگ سرامیکی استفاده میکنند و اگر باز هم شک داری چرا نمیری توی سایت های جت مدل سرچ کنی تا متوجه بشی و ببینی .
۲۷ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۳۷ : ۰۴ عصر
ارسال ها نقل قول
احمدBMW
****
کاربر سایت

ارتفاع : ده هزار پا
نام : احمد
محل سکونت : اصفهان
مدل :
راديو : JR-XG7
آفلاین
تاریخ عضویت: بهمن ۱۳۹۰
ارسال‌ها: 164 اعتبار: 2
ارسال: #14
RE: معرفی موتور های جت JET CAT *****
( ۲۷ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۳۷ : ۰۴ عصر)Hossein نوشته شده توسط: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سالم احمد آقا
یاتاقان یک قطعه هست و بالبرینگ هم یک قطعه دیگر ! یاتاقان همون بالبرینگ نیست قربان !! یاتاقان یک قطعه فلزی هست که با یک لایه از جنس بابیت آبکاری شده و میل لنگ روی این قطعات (یاتاقان) با فشار روغن حرکت یا به چرخش در میاد ولی بالبرینگ دوتا کنس داره که بوسیله چند تا ساچمه به هم پرس شده و اگر بالبرینگ شما دوبر زد باشد که خودش گریس لازمه رو داره ولی اگر یک بر زد باشه که از طرف داخل روغن کاری میشه مثل موتورهای مدل اون بالبرینگ جلویی رو میگم که بعد از پولی هست که وقتی پولی رو برمیداری یک بالبرینگ زد دار (درپوش)میبینی و اگر اونو در بیاری اونطرفش زد نداره برای اینکه توی پوسته موتور یک شیار بسیار ظریفی از دهنه پایین کاربراتور تا این بالبرینگ کشیده شده که همون ، یک مقدار سوخت حاوی روغن رو به بالبرینگ میرسونه و عرض کردم که موتورهای جت مدل از بالبرینگ سرامیکی استفاده میکنند و اگر باز هم شک داری چرا نمیری توی سایت های جت مدل سرچ کنی تا متوجه بشی و ببینی .


سلام
اشتباه نشه اگه دقت کنید من گفتم بالبرینگ یه نوع یاتاقان است نه یاتاقان همون بالبرینگ و در حالت عامیانه به یاتاقان میل لنگ که ساچمه ندارد یاتاقان می گویند ولی از نظر علمی یاتاقان به چیزی می گویند که باید محورهای گردان را در خود نگه دارند و مانع از جام شدن آنها شوند یه درسی به نام اجزای ماشین وجود داره که یاتاقان یه بخش کاملی از اون را تشکیل میده و شامل انواع بالبرینگ رولبرینگ و یاتاقانهای بدون ساچمه مانند همین به اصطلاح یاتاقان میل لنگ و انواع بوش مانند برنجی و یاتاقان های بادی و روغنی و............. میشود اگه باور ندارید می تونید از یه استاد دانشگاه یا دانشجوی رشته مکانیک بپرسید اگه هم دوست دارید کتاب اجزای ماشین هنرستان فنی را مطالعه کنید تا مطمئن شوید بالبرینگ یه نوع یاتاقان است ولی در حالت عامیانه و به قول ما بازاری و غیر علمی حرف شما درست استشما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

از طرفی من به گفته شما در مورد یاتاقان سرامیکی شک ندارم به تعداد دور موتور شک دارم حتی اگه تو کاتالوگ نوشته شده باشه چون
ممکنه تبلیغاتی و برای شاخ شونه کشیدن باشه چون تو صنعت دروغ زیاد گفته می شه مثلا دوست من یه کالای صنعتی را با کیفیت بالا تولید می کرد و روش با سنبه می زد ساخت آلمان شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید


به امید روزهای خوش
۲۸ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۲۵ : ۱۲ صبح
ارسال ها نقل قول
Hossein
******
VIP Bronze

ارتفاع : سی هزار پا
نام : H
محل سکونت : شیراز
مدل :
راديو :
آفلاین
تاریخ عضویت: دي ۱۳۸۹
ارسال‌ها: 686 اعتبار: 0
ارسال: #15
RE: معرفی موتور های جت JET CAT *****
سلام احمد آقا
چه دلیلی داره مثلآ کارخونه جت کت بخواد در مورد دور موتور جت ساخت خودش دروغ بگه و اینو بگم که موتورهای جت مدل ، استارتشون با 60000 دور هست یعنی بایستی برسند به این دور تا استارت زده بشه ! حالا جتی که مینیمم دورش 60000 دور هست بنظر شما ماکزیمم دورش چقدره ؟ ما بعضی وقتا مجبوریم چیزهایی که کارخونه ها در مورد جنسشون میگن رو باور کنیم مگر عکسش ثابت بشه ! برای اینک ما لوازم و تستر های خاص نداریم که بتونیم اینکار رو بکنیم مثلآ اگر به شما بگن تلوزیون سامسونگ 10 مگا پیکسل هست کسی تا حالا رفته بشینه اینها رو بشماره ؟ هر دستگاهی که میخریم یا اولش و یا بعد ار خرید میشینیم کاتالوگش رو میخونیم تازه اگر حالش رو داشته باشیم ! آقا ما مجبور به قبول گفته های اونها هستیم مگر بیاییم خودمون تست کنیم که متاسفانه یا خوشبختانه ابزارش رو نداریم .
در ضمن شما هم خودتو در مورد یاتاقان و بالبرینگ ناراحت نکن شما قادر به دیدن عکسها نیستید لطفا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیک کنید تا بتوانید عکسها را ببینید

۲۸ / ۱۲ / ۱۳۹۰ -- ۳۹ : ۱۱ صبح
ارسال ها نقل قول
تبلیغات
پرشین پایا
By: My-BB.Ir


کلمات کلیدی: معرفی, موتور, های, جت,


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  ساخت موتور توربين گازي با توربو شارژ arman tajaddodi 28 3,888 ۱۷ / ۴ / ۱۳۹۳ -- ۱۰ : ۰۱ صبح
آخرین ارسال: pedram66
  معرفی موتورهای KingTech Turbine انصاریون 10 830 ۲۶ / ۱۰ / ۱۳۹۲ -- ۱۱ : ۱۰ صبح
آخرین ارسال: انصاریون
  انواع موتور های جت حمید رضا مطیع 1 447 ۲۵ / ۱۰ / ۱۳۹۲ -- ۵۶ : ۰۳ عصر
آخرین ارسال: حمید رضا مطیع
  موتور های داکتد فن siavosh 6 1,983 ۲۳ / ۱۰ / ۱۳۹۲ -- ۲۵ : ۰۴ عصر
آخرین ارسال: above of the clouds
  كنترل موتور جت و نشان دهنده هاي آن Mahdi Eghdami 1 745 ۹ / ۷ / ۱۳۹۲ -- ۳۱ : ۰۱ عصر
آخرین ارسال: ranjbar
  هواپیما با موتور جت shahabmousavi 2 876 ۵ / ۷ / ۱۳۹۲ -- ۴۵ : ۰۸ عصر
آخرین ارسال: saeid_mir
  اصول جلوبرندگی موتور جت به زبان ساده F14-TOMCAT 2 760 ۳ / ۴ / ۱۳۹۲ -- ۳۳ : ۱۱ عصر
آخرین ارسال: F14-TOMCAT
  ساختار موتور های جت و انواع آن raptor50 13 6,324 ۳۰ / ۲ / ۱۳۹۲ -- ۳۱ : ۰۳ عصر
آخرین ارسال: SAMAN_SF
  شناسایی و عملکرد موتور جت (به روایت تصویر) erfan-shojaei 0 516 ۲۹ / ۱ / ۱۳۹۲ -- ۳۳ : ۱۰ عصر
آخرین ارسال: erfan-shojaei
  تاریخچه موتور جت raptor50 1 773 ۳ / ۶ / ۱۳۹۱ -- ۲۰ : ۰۲ عصر
آخرین ارسال: Mahdi Eghdami

چه کسانی این موضوع را خوانده اند؟
کاربرانی که این موضوع را خوانده اند (3 کاربر):
امین p51 ( ۳۰ / ۴ / ۱۳۹۳ --, ۵۱ : ۰۳ عصر)، Android ( ۳۰ / ۴ / ۱۳۹۳ --, ۳۳ : ۰۹ عصر)، pooyafff ( ۱ / ۵ / ۱۳۹۳ --, ۱۳ : ۰۹ عصر)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان